Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #112.183
Vandaag stof gezogen en huis gelucht.

• #112.184

Zag trouwens een zwarte monster op de website staan, wellicht komt de witte voor 80 cent soon.

Oké, nu weer aan de gang, studie-ontwijkendgedrag. Cortisol level 9,999,999,999, maar morgen waarschijnlijk afgestudeerd!

• #112.185

Zag trouwens een zwarte monster op de website staan, wellicht komt de witte voor 80 cent soon.

Oké, nu weer aan de gang, studie-ontwijkendgedrag. Cortisol level 9,999,999,999, maar morgen waarschijnlijk afgestudeerd!

nice bijna klaar :D :study: Wat studeer je?

• #112.186
-

Laatst bewerkt:
  • #112.189

• #112.190
helemaal niet lang moeten zoeken naar goed zittende broek :cool: swag

• #112.191
Hoe dan? Joggingbroek?

Heb laatst elke broek in de Bijenkorf geprobeerd. Geen succes. Moest uiteindelijk voor een homofiele stretchbroek gaan.

• #112.192
Pff Big Lenny is echt te ver gegaan met melanoton II :roflol: :roflol:

• #112.193
  • #112.195

Doordat er kennelijk 2 ziekenhuizen gefuseerd zijn heeft degene die mij telefonisch te woord stond uiteraard bij de verkeerde endocrinologie-poli een afspraak gemaakt.Stond ik dus in Hoofddorp bij het Spaarnegasthuis in plaats van in Haarlem.
Enfin, intake gehad bij dr. Artzenius -aardige kerel en ook zeker kundig naar mijn mening- en vervolg afspraak op 15 september bij dr. de Ronde.
Morgen wel bloedprikken voor het bloedwerk maar dat kan gewoon in utrecht.

• #112.197
Doordat er kennelijk 2 ziekenhuizen gefuseerd zijn heeft degene die mij telefonisch te woord stond uiteraard bij de verkeerde endocrinologie-poli een afspraak gemaakt.Stond ik dus in Hoofddorp bij het Spaarnegasthuis in plaats van in Haarlem.
Enfin, intake gehad bij dr. Artzenius -aardige kerel en ook zeker kundig naar mijn mening- en vervolg afspraak op 15 september bij dr. de Ronde.
Morgen wel bloedprikken voor het bloedwerk maar dat kan gewoon in utrecht.

Op naar de volgende de Ronde

• #112.199
Terug
Naar boven