XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #112.243
Omg eindelijk afgestudeerd. :D Zo gefocust geweest, dat ik nu nog steeds het idee heb dat ik nog wat moet maken...

Ik studeerde internationaal toeristisch management, met name veel marketing gericht.
Leer je dan wat een goeie vakantiebestemming is? :o

• #112.246
Concept huurcontract gezien, komende week tekenen en dan vanaf 1 oktober inwoner van Utrecht City :cool:

• #112.247
9 dagen non-stop samen geweest met gf. Tijd om een maand 8 uur per dag te dbb'en ter supercompensatie :)

• #112.248
Leer je dan wat een goeie vakantiebestemming is? :o

Igg hoe de reisbranche in elkaar zit daarbij behorend de ontwikkelingen in bepaalde landen en hoe zo'n land zichzelf naar ons toe neerzet, zichzelf verkoopt. Daarbij behorend veel marketing onderdelen, zowel offline als online en communicatie, internationaal zaken doen rekening houdend met culturele verschillen en hoe daar mee om te gaan en een hoop basisvakken zoals HRM en boekhouding; enkele toegespitst naar de reisbranche zoals basisrecht en toeristisch recht. (En een hoop managementvakken, maar ik gok dat die bijna in elke studie voorbij zullen komen.) Het is een vrij breed opgezette opleiding.

Als je dan benieuwd was naar mijn scriptieonderwerp, dat ging over een specifiek onderdeel uit de online marketing, Search Engine Optimization genaamd. Iets waar ik denk ik verder wil gaan, zijn behoorlijk wat vacatures in te vinden en denk dat het een groot dingetje gaat worden in de toekomst(En al is eigenlijk). :)

• #112.249
  • #112.250
Wanneer je familie een bbq houdt en ze zoveel eten hebben, dat ze hebben besloten vandaag weer een bbq te houden. :roflol:

• #112.253
f**k pre-workouts, all you need is some coffee

• #112.254

Hoor ik daar het gezang van engelen?

0e63340bca7677b3ee6395f32947c688.jpg

• #112.255
Hoor ik daar het gezang van engelen?

0e63340bca7677b3ee6395f32947c688.jpg

"bevat maar liefst 5 gram cafeïne, waar een gewoon tasje koffie schommelt tussen de 60 à 85 milligram. Om even in perspectief te plaatsen: 5 gram cafeïne is iets minder dan de helft van een dodelijke dosis."

Bij 2 tassen verschijnt inderdaad het gezang der engelen/valkyries

• #112.256
"bevat maar liefst 5 gram cafeïne, waar een gewoon tasje koffie schommelt tussen de 60 à 85 milligram. Om even in perspectief te plaatsen: 5 gram cafeïne is iets minder dan de helft van een dodelijke dosis."

Bij 2 tassen verschijnt inderdaad het gezang der engelen/valkyries

I too, like to live dangerously.

• #112.260
pwo met 1,3 dmaa erin, non de kanon de spul werkt

Terug
Naar boven