AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #112.581
Oogt wel geavanceerder. Heeft ook een release datum van 2016 zie ik net. Fish tycoon is van 2004 geloof ik. In midden jaren 90 speelde ik veel Transport tycoon, was ook lachen. Maar serieus: Fish tycoon vind ik leuker dan battlefield 4. De kaarten vielen me tegen. Ik was een Noshar Canals type in bf3. Wilde me niet aanpassen.

haha transport tycoon speel ik ook nog heel af en toe. Maar die mad games tycoon is verbazend goed uitgebalanceerd en alles wat je bij zoiets kan bedenken zit er in.
Had eerst even gedownload [Link niet meer beschikbaar] om te zien of het echt goed is aangezien er over 9000 slechte tycoon games en uiteindelijk die game op steam gekocht

• #112.582
Weer diverse complimenten gekregen van mensen die ik een week tot 2 weken niet heb gezien. Dat m'n buik minder is geworden en de spieren groeien als kool.

Klinkt misschien afgezaagd, maar ik vind dat wel cool om te horen altijd.

• #112.583
Weer diverse complimenten gekregen van mensen die ik een week tot 2 weken niet heb gezien. Dat m'n buik minder is geworden en de spieren groeien als kool.

Klinkt misschien afgezaagd, maar ik vind dat wel cool om te horen altijd.

wat een kut username

• #112.584
Zal er achteraan gaan, dateert al van 8 jaar terug ofzo :D

Ben het met je eens haha

• #112.586
  • #112.589
Lekker getraind en geouwehoerd met 3 Nederlandse strongman finalisten :D

• #112.590
Haalt het niveau wel omhoog he naamgenoot :roflol:

• #112.596
Jimmy inderdaad, Alex ken ik nog iets langer ;)

• #112.597
Jimmy inderdaad, Alex ken ik nog iets langer ;)
Volgens mij heeft die Jimmy hier nog een tijdje portier geweest aan een café aan de markt, geen idee of het nu nog is. Cafés met een portier zijn sowieso al niet graag plaatsen waar ik naartoe ga :D
Maten van mij hebben getraind (of trainen mss nu nog, weet ik ff niet) in het Asylum ofzoiets, was dat ook niet van hem? Voor de rest ken ik hem eigenlijk niet :p

• #112.598
Volgens mij heeft die Jimmy hier nog een tijdje portier geweest aan een café aan de markt, geen idee of het nu nog is. Cafés met een portier zijn sowieso al niet graag plaatsen waar ik naartoe ga :D
Maten van mij hebben getraind (of trainen mss nu nog, weet ik ff niet) in het Asylum ofzoiets, was dat ook niet van hem? Voor de rest ken ik hem eigenlijk niet :p

Yep. Jim's Asylum :P

• #112.599
Dacht het wel. Ja ken er minstens 1 gast en 1 meisje die er trainen (is een koppel) en nog iemand die er getraind heeft in ieder geval, misschien nu nog :p
Edit: was een koppel en denk niet meer dat zij er traint :D

• #112.600

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

n
o
-
h
o
m
o

Terug
Naar boven