AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #113.401
Sinterklaastekstjes schrijven voor de leefgroep en woensdag zwarte piet spelen :D

• #113.406
Fijn volk die bodydildoers :s

• #113.407
Beetje aan het rondhoren op mijn vrije dag bij andere bedrijven. Blijkt dat iedereen denkt dat ik veel ouder zou moeten zijn voor mijn functie en loon :D

• #113.410
Hele goede vriend van me is vandaag goed uit de operatie gekomen nadat ze zijn hele dikke darm hebben verwijderd i.v.m. kanker. Geen complicaties tijdens de operatie en toestand is stabiel.

So far so good.
Helaas gaat het op het moment niet goed. Sterker nog, het gaat bergafwaards. Z'n bloedwaardes zijn sinds gister niet meer goed, z'n temperatuur verhoogd, hij heeft al 5 dagen niets gegeten, hij verliest bloed..

Kword helemaal gek door onmacht. Ik ken deze gap al bijna 15 jaar. Hij heeft een half jaar bij me gewoond. Ik heb zoveel met hem meegemaakt. En ik kan geen ene fucking moer doen god***domme. Ik wordt hier helemaal gek. Kzit hier half jankend maar te dobben wat te doen, maar ik kan niks.

Het is letterlijk een kankerziekte. Weet niet meer wat ik met mezelf aanmoet.

Sorry

• #113.411
Helaas gaat het op het moment niet goed. Sterker nog, het gaat bergafwaards. Z'n bloedwaardes zijn sinds gister niet meer goed, z'n temperatuur verhoogd, hij heeft al 5 dagen niets gegeten, hij verliest bloed..

Kword helemaal gek door onmacht. Ik ken deze gap al bijna 15 jaar. Hij heeft een half jaar bij me gewoond. Ik heb zoveel met hem meegemaakt. En ik kan geen ene fucking moer doen god***domme. Ik wordt hier helemaal gek. Kzit hier half jankend maar te dobben wat te doen, maar ik kan niks.

Het is letterlijk een kankerziekte. Weet niet meer wat ik met mezelf aanmoet.

Sorry
Sterkte man :(

• #113.415
Veel sterkte @apfelstrudel , er over praten kan soms al wat verlichting geven :o

• #113.416

• #113.417
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #113.418
Na een week afgesloten te zijn geweest van het elektriciteitsnet (want alles is mogelijk in oost-europa), vandaag eindelijk weer een bakkie koffie met m'n krups kunnen zetten :o.

• #113.419
Terug
Naar boven