- Waardering
- 7.382
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sinterklaastekstjes schrijven voor de leefgroep en woensdag zwarte piet spelen![]()
Sinterklaastekstjes schrijven voor de leefgroep en woensdag zwarte piet spelen![]()
Wat is er nu racistisch aan sinterklaastekstjes?
Rohypnolsnoep voor iedereen!
ik kreeg vandaag de complimenten van m'n manager want ik had met 4 uur werken 4x zoveel winst gemaakt als iemand die er 8 uur werktefeelsgoodman.jpg
nee sry alleen appel tv
Helaas gaat het op het moment niet goed. Sterker nog, het gaat bergafwaards. Z'n bloedwaardes zijn sinds gister niet meer goed, z'n temperatuur verhoogd, hij heeft al 5 dagen niets gegeten, hij verliest bloed..Hele goede vriend van me is vandaag goed uit de operatie gekomen nadat ze zijn hele dikke darm hebben verwijderd i.v.m. kanker. Geen complicaties tijdens de operatie en toestand is stabiel.
So far so good.
Sterkte manHelaas gaat het op het moment niet goed. Sterker nog, het gaat bergafwaards. Z'n bloedwaardes zijn sinds gister niet meer goed, z'n temperatuur verhoogd, hij heeft al 5 dagen niets gegeten, hij verliest bloed..
Kword helemaal gek door onmacht. Ik ken deze gap al bijna 15 jaar. Hij heeft een half jaar bij me gewoond. Ik heb zoveel met hem meegemaakt. En ik kan geen ene fucking moer doen god***domme. Ik wordt hier helemaal gek. Kzit hier half jankend maar te dobben wat te doen, maar ik kan niks.
Het is letterlijk een kankerziekte. Weet niet meer wat ik met mezelf aanmoet.
Sorry

Sterkte man.Helaas gaat het op het moment niet goed. Sterker nog, het gaat bergafwaards.
iewDe ochtendstond heeft Gin Tonic in de mond, nastrovje!

Wat doe je in Oost-Europa? En waar hang je uit?Na een week afgesloten te zijn geweest van het elektriciteitsnet (want alles is mogelijk in oost-europa), vandaag eindelijk weer een bakkie koffie met m'n krups kunnen zetten.