MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #113.602
2d17knp.png
Ik verwacht de pics op snap.

• #113.605

• #113.608
Maar 1 tentamen in mijn tentamenweek:roflol:

• #113.609
Mensen die weten hoe Groningen met oudjaarsnacht is? Kan je overal zo naar binnen of is het tickets halen voor elke club/kroeg?
@Basma
@Emielos
@RockOfAges

• #113.611
Het is eerder 80% waar je een kaartje voor nodig bent. Groningen is mij te druk op dat moment. Weet niet of je tijdens koningsdag etc wel is in grunn bent geweest maar je staat echt zij aan zij bij elke kroeg.

• #113.612
Het is eerder 80% waar je een kaartje voor nodig bent. Groningen is mij te druk op dat moment. Weet niet of je tijdens koningsdag etc wel is in grunn bent geweest maar je staat echt zij aan zij bij elke kroeg.

Druk is het sws. Kneiters druk. Maar kaartjes vaak niet nodig toch?

• #113.613
80% van de cafes loop je zo binnen volgens mij.
Wat zijn de plannen bruh?
Plan was eerst paradigm, maar zie dat de kaartjes 45 eu zijn ondertussen. Dus of rondjes lopen in Groningen, of misschien naar een club in Kampen(yes srs). Was vorig jaar erg vette avond.

• #113.614
Druk is het sws. Kneiters druk. Maar kaartjes vaak niet nodig toch?
Van wat ik hoor juist wel. Kokomo/'t feest, oceans, twisters, enzo etc allemaal kaarten. Volens mij zelfs voor 't fust ben je kaarten nodig anders even googlen op deze clubs voor nieuwjaar

• #113.615
Plan was eerst paradigm, maar zie dat de kaartjes 45 eu zijn ondertussen. Dus of rondjes lopen in Groningen, of misschien naar een club in Kampen(yes srs). Was vorig jaar erg vette avond.

Paradigm is erg vet, maar daar kan je het best maar vroeg bij zijn idd :')

Van wat ik hoor juist wel. Kokomo/'t feest, oceans, twisters, enzo etc allemaal kaarten. Volens mij zelfs voor 't fust ben je kaarten nodig anders even googlen op deze clubs voor nieuwjaar

Oh t*ring. Echt anders dan reguliere avonden begrijp ik. Zelf ben ik nog nooit met oud&nieuw uit gegaan in Grunn..

Lekker naar Kampen gaan zou ik zeggen als je geen kaarten voor Paradigm kunt krijgen zouik zeggen @hoxyz :P

• #113.616

Paradigm is erg vet, maar daar kan je het best maar vroeg bij zijn idd :')

Oh t*ring. Echt anders dan reguliere avonden begrijp ik. Zelf ben ik nog nooit met oud&nieuw uit gegaan in Grunn..

Lekker naar Kampen gaan zou ik zeggen als je geen kaarten voor Paradigm kunt krijgen zouik zeggen @hoxyz :P

Hmm balen, Kokomo is wel leuk maar niet om de hele avond daar rond te hangen..

• #113.617
Is er in Lemmer niks te doen :o

• #113.618
Zwolluhhhh

Terug
Naar boven