- Waardering
- 18.834
Facial lekker lachen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Facial lekker lachen
Ik verwacht de pics op snap.

Kaolo drukke leef g
Mensen die weten hoe Groningen met oudjaarsnacht is? Kan je overal zo naar binnen of is het tickets halen voor elke club/kroeg?
@Basma
@Emielos
@RockOfAges
Het is eerder 80% waar je een kaartje voor nodig bent. Groningen is mij te druk op dat moment. Weet niet of je tijdens koningsdag etc wel is in grunn bent geweest maar je staat echt zij aan zij bij elke kroeg.
Plan was eerst paradigm, maar zie dat de kaartjes 45 eu zijn ondertussen. Dus of rondjes lopen in Groningen, of misschien naar een club in Kampen(yes srs). Was vorig jaar erg vette avond.80% van de cafes loop je zo binnen volgens mij.
Wat zijn de plannen bruh?
Van wat ik hoor juist wel. Kokomo/'t feest, oceans, twisters, enzo etc allemaal kaarten. Volens mij zelfs voor 't fust ben je kaarten nodig anders even googlen op deze clubs voor nieuwjaarDruk is het sws. Kneiters druk. Maar kaartjes vaak niet nodig toch?
Plan was eerst paradigm, maar zie dat de kaartjes 45 eu zijn ondertussen. Dus of rondjes lopen in Groningen, of misschien naar een club in Kampen(yes srs). Was vorig jaar erg vette avond.
Van wat ik hoor juist wel. Kokomo/'t feest, oceans, twisters, enzo etc allemaal kaarten. Volens mij zelfs voor 't fust ben je kaarten nodig anders even googlen op deze clubs voor nieuwjaar

Van wat ik hoor juist wel. Kokomo/'t feest, oceans, twisters, enzo etc allemaal kaarten. Volens mij zelfs voor 't fust ben je kaarten nodig anders even googlen op deze clubs voor nieuwjaar
Paradigm is erg vet, maar daar kan je het best maar vroeg bij zijn idd :')
Oh t*ring. Echt anders dan reguliere avonden begrijp ik. Zelf ben ik nog nooit met oud&nieuw uit gegaan in Grunn..
Lekker naar Kampen gaan zou ik zeggen als je geen kaarten voor Paradigm kunt krijgen zouik zeggen @hoxyz![]()

Tren + eigen dorp uitgaan is geen succesDaar schijn je van die ramgezellige zuipketen te hebben!![]()