- Waardering
- 754
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 160kg

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Frankly my dear, i don't give a damn.Zitten we met heel de familie 'gone with the wind' te kijken, lig ik helemaal in een deuk bij de trap scene wat echt een overdreven tom&jerry val van de trap is.
Iedereen kijken alsof ik sadist ben, toch maar weggegaan.
No homo?
Je neemt me de woorden uit de mond

Iemand die weet hoe het kan dat ik ineens 1000 contacten op m'n iphone heb? Zitten een hoop mensen tussen zonder telefoonnummer en vage namen (lijken wel mensen die ik op steam/skype etc. heb gehad vroeger)
Of beter nog, hoe kan ik recent toegevoegde contacten vinden?![]()
Ik heb echt de meest vage namen in m'n telefoon staan door uitgaan. Dat helpt ook wel weer met terugzoeken.Iemand die weet hoe het kan dat ik ineens 1000 contacten op m'n iphone heb? Zitten een hoop mensen tussen zonder telefoonnummer en vage namen (lijken wel mensen die ik op steam/skype etc. heb gehad vroeger)
Of beter nog, hoe kan ik recent toegevoegde contacten vinden?![]()
Daar lijkt het inderdaad op.Waarschij lijk mobiel geaynchroniseerd met he e-mail contacten. als je oude msn buddys komen dan in je contactenlijst.
Fuaark 1k contacts door spitten maar we made itIk heb echt de meest vage namen in m'n telefoon staan door uitgaan. Dat helpt ook wel weer met terugzoeken.
Inb4 picsDaar lijkt het inderdaad op.
Fuaark 1k contacts door spitten maar we made it
macro's?
0/0/0
Sterkte vriend. Het gaat U goed