MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #113.742
Meh, hij helpt pvda eerder aan stemmen als je het mij vraagt. Geeft hen de gelegenheid om uitdrukkelijk te breken met oude communistische principes en hun programma in de kijker te zetten. Boudry zit een beetje in dezelfde reflex als de liberalen nadat Hedebouw op tv kwam en zei dat hij mikt op een coalitie in Antwerpen...

Alsof een coalitie met pvda voor een nieuwe USSR zou zorgen. En over z'n beschuldigingen naar Jan Blommaert als pvda-militant hoor je ook plots niets meer :roflol:

• #113.744

• #113.745
En de kerstversie :roflol:

• #113.750
wat een nerd

• #113.751
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Na een paar uur, die zal wel hele hoge nood hebben gehad.
Whut ik had pua gainz kunnen maken, maar hij heeft me verwijderd denk ik. :roflol: :roflol::roflol:

Edit: toch niet :roflol:

• #113.752
  • #113.753
Laatst bewerkt:
  • #113.754
Betrapt door z'n vriendin.

• #113.755
  • #113.756
Meh, hij helpt pvda eerder aan stemmen als je het mij vraagt. Geeft hen de gelegenheid om uitdrukkelijk te breken met oude communistische principes en hun programma in de kijker te zetten. Boudry zit een beetje in dezelfde reflex als de liberalen nadat Hedebouw op tv kwam en zei dat hij mikt op een coalitie in Antwerpen...

Alsof een coalitie met pvda voor een nieuwe USSR zou zorgen. En over z'n beschuldigingen naar Jan Blommaert als pvda-militant hoor je ook plots niets meer :roflol:

Nergens zegt Boudry dat een coalitie met pvda voor een nieuwe commiestaat zou zorgen. Het grote probleem is dat pvda helemaal geen zin heeft om goed te besturen, wat hen interesseert is heel het politiek systeem naar de kloten helpen en plat leggen met anti-politiek, en de modale man warmmaken voor revolutionaire plannen met anti-establishment rethoriek en links populisme.

Hoe slechter het gaat, hoe beter voor de partij. Dat mag je nooit in je regerende coalitie hebben.

Dat Jan Blommaert pvda-militant is heeft hij gewoon hardgemaakt.

• #113.758
:roflol::roflol:

• #113.759
6000-8000 netto ben ik tevreden mee. Ongeveer 5200 huishoudens hier, even afwachten hoeveel er meespelen en hoeveel loten die huishoudens hebben. Maar wat grotere wijk in Amsterdam haalden ze 9000 euro per lot op, wel een wijk waar het aantal deelnemers relatief hoog lag.

Hoeveel is het nou geworden, kutventje.

Ben je al miljonair ???

Terug
Naar boven