MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Volgens mij heb je toch wel enige vorm van verantwoordelijkheid nodig wil je zo'n auto op je 18e rijden. Terwijl je studeert en niks van je ouders krijgt :roflol:
    Man je doet net of ze een lambo rijdt of zo. Het is maar een A1. Beetje werken en prio's stellen.
     
    Man je doet net of ze een lambo rijdt of zo. Het is maar een A1. Beetje werken en prio's stellen.

    Ze had een mini cooper John works voor deze auto.

    En als het echt zo makkelijk was zou iedereen van 18 wel in een dikke auto rijden.
     
    Ik heb alleen een fiets. Dus daarom word ik steeds minderjarig geschat.
    :treuren:
     
    Laatst bewerkt:
    Ze had een mini cooper John works voor deze auto.

    En als het echt zo makkelijk was zou iedereen van 18 wel in een dikke auto rijden.
    Ik zeg toch niet dat het makkelijk is? Ik zeg alleen dat iedereen het zou kunnen doen. Het is maar net waar je prioriteiten liggen.
     
    Volgens mij heb je toch wel enige vorm van verantwoordelijkheid nodig wil je zo'n auto op je 18e rijden. Terwijl je studeert en niks van je ouders krijgt :roflol:

    Maximaal duo lenen. Geld erven. Goed betaald "bijbaantje". Kan zo nog wel 10 dingen verzinnen...

    Het is in ieder geval erg kort door de bocht wat je hier neerzet.
     
    Ik rijd een Uber.
     
    Ik ben 25 en rijd een Tesla, ben ik nu heameau?
     
    Ze had een mini cooper John works voor deze auto.

    En als het echt zo makkelijk was zou iedereen van 18 wel in een dikke auto rijden.
    Jij rijdt een polo, dus volgens jouw logica heb je gefaald?
     
    Fulf3gQl.jpg

    OakcJmhl.jpg

    5Nk4bg1l.jpg



    8g856QP.gif
     
    hij rijdt een ezel, dan is hij wel heel erg volwassen
     
    Ze is bijna 19? :scratch:

    En alsof jij haar niet zou doen :roflol:

    Sowieso ze rijdt in een nieuwe Audi A1, denk dat ze als 'onvolwassen' meer heeft dan de gemiddelde dbber

    je hebt al echt een post of 20000 maar ik sta er toch elke keer weer versteld van wat voor achterlijk simpel mannetje je toch bent.
     
    Ik zeg toch niet dat het makkelijk is? Ik zeg alleen dat iedereen het zou kunnen doen. Het is maar net waar je prioriteiten liggen.

    Ja en daar heb je verantwoordelijkheid voor nodig, of niet? :roflol:
     
    Betekent dat we volgend weekend niet met het team langs hoeven te komen om te knippen?
     
    Door omstandigheden een dienst van 24u waar ik niet veel zin in had.

    Uiteindelijk met de gastjes wat op het strand gevoetbald, naar een buurtfeestje gegaan en een film gecheckt. Viel wel mee :roflol:
     
    Back
    Naar boven