XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Rijden laatste tijd ziek veel nieuwe amg's rond lijkt wel. Weet niet of dat is omdat ze meer opvallen tegenover oudere generaties of dat er gewoon meer rond rijden :roflol:

Rs6 blijft beter :trollface:
Ook veel c classes, de nieuwe lijn (2014) wordt overal de hemel in geprezen
 
Beter gevraagd: iemand geen problemen mee? :p
 
ik vind de parkeerkunsten van een vrouw altijd heel vermakelijk ,kan geen comedy tegenop :trollface:

Jammer alleen dat het van die takke teven zijn die dat bij mijn auto flikken, sommige hoeken is al 2x langs geschaafd. Nu maar dashcam gekocht.
 
Mijn moeder die wederom een nieuw fitness programma gekocht heeft op dvd.

Zit ze met chips op de bank dat te kijken en heeft ze zich als doel gesteld 1 kilo er af te krijgen binnen een onbepaalde tijd :roflol:
 
Beter gevraagd: iemand geen problemen mee? :p
Hey, doe eens lief. :(

ik vind de parkeerkunsten van een vrouw altijd heel vermakelijk ,kan geen comedy tegenop :trollface:
Mijn comedy film gaat waarschijnlijk eind van het jaar in première.

rijexamen

Alhoewel ga wel bijna beginnen met leren parkeren, dus je kan al eerder lachen.
 
Rijden laatste tijd ziek veel nieuwe amg's rond lijkt wel. Weet niet of dat is omdat ze meer opvallen tegenover oudere generaties of dat er gewoon meer rond rijden :roflol:

Rs6 blijft beter :trollface:
Het valt mij in elk geval ook op ja. Vaak ook met knulletjes van amper 20 achter het stuur. Misschien moet ik toch maar eens een carrièreswitch overwegen.
 
Het valt mij in elk geval ook op ja. Vaak ook met knulletjes van amper 20 achter het stuur. Misschien moet ik toch maar eens een carrièreswitch overwegen.

Zijn vaak nep amg's waar die in rijden :sad:

Overigens zijn de vorige generatie m3/c AMG nog best betaalbaar in aankoop. Bmw m5 heb je al voor 20.000 als t niet minder is :o
 
Zijn vaak nep amg's waar die in rijden :sad:

Overigens zijn de vorige generatie m3/c AMG nog best betaalbaar in aankoop. Bmw m5 heb je al voor 20.000 als t niet minder is :o

20k vind ik een behoorlijk bedrag voor iemand van die leeftijd.
 
Laatst bewerkt:
Jab1X3xl.jpg
 
Na het fiasco met het huis met verborgen gebreken heb ik nu weer een nieuw pand op het oog, mijn bod is goedgekeurd en nu is het weer duimend afwachtend tot de schatter langs is geweest eer ik het mijn eigendom mag noemen.

big_1 (1).jpg


big_2.jpg


big_5.jpg


big_8.jpg


big_10.jpg
 
Wat hebben jullie Belgen toch ook een slechte smaak :roflol: Die interieurs van jullie man man man :haha:

Maar wel leuk voor je hoor :D
 
Back
Naar boven