Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

• EigenWereld

Freaky Bodybuilder
    Relnicht
    Lid geworden
    28 nov 2014
    Lengte
    1m83
    Massa
    89kg
    Vetpercentage
    14%
    Ik heb niks tegen truckersdag in beginsel, enkel die onnodige tyfusherrie waar het mee gepaard gaat.

Kan aan mij liggen hoor maar ik vind auto rijden niet leuker als ik continue als een debiel op de toeter zit te rammen.

Hou gewoon je feestje zonder andere mensen onnodig lastig te vallen.
    Jij Rand liever minderjarige meisjes aan in je auto

trenchmouth2

Dutch Bodybuilder
    Lid geworden
    28 aug 2016
    Lengte
    1m80
    Massa
    69kg
    Dat ik me vandaag goed voel. Ik heb een mild drankprobleem. Ik ben niet verslaafd aan de drank maar ik heb het wel nodig om 2 keer per week zwaar te drinken. Gisteren 6 halve liters bier in een paar uur tijd opgedronken. Ff op bed nagenieten van de alcohol, krijg ik zin aan een glas water en ik stijg m'n nest uit en ik val overal tegenaan. Ik schrok ervan, maar ik wil mijn biertje natuurlijk niet opgeven. Ik heb mijn 1 tot 2 pakjes sigaretten per dag ook al opgegeven! Ik wil weer terug naar een sociale drinker zijn. Niet iemand die zuipt voor de high. Ik verlang zo naar die alcohol. Ik heb vandaag 1 speciaal biertje uit India gekocht en de kunst is om die in de koelkast te laten staan en in het weekend op te drinken en het daarbij te laten.

euphorea

Massive Warrior
    +10 jaar member
    Lid geworden
    16 feb 2010
    Lengte
    1m83
    Dat ik me vandaag goed voel. Ik heb een mild drankprobleem. Ik ben niet verslaafd aan de drank maar ik heb het wel nodig om 2 keer per week zwaar te drinken. Gisteren 6 halve liters bier in een paar uur tijd opgedronken. Ff op bed nagenieten van de alcohol, krijg ik zin aan een glas water en ik stijg m'n nest uit en ik val overal tegenaan. Ik schrok ervan, maar ik wil mijn biertje natuurlijk niet opgeven. Ik heb mijn 1 tot 2 pakjes sigaretten per dag ook al opgegeven! Ik wil weer terug naar een sociale drinker zijn. Niet iemand die zuipt voor de high. Ik verlang zo naar die alcohol. Ik heb vandaag 1 speciaal biertje uit India gekocht en de kunst is om die in de koelkast te laten staan en in het weekend op te drinken en het daarbij te laten.

lloydatoni

Monstrous Giant
    Relnicht
    Lid geworden
    1 nov 2011
    Lengte
    1m88
    Massa
    103kg
    Vetpercentage
    1%
    Goede soundtrack had die film

trenchmouth2

Dutch Bodybuilder
    Lid geworden
    28 aug 2016
    Lengte
    1m80
    Massa
    69kg
    Medisch alcoholisme is minstens 6 maanden lang 8 of meer glazen alcoholische drank gebruiken. Dat zijn 4 halve liters bier per dag. Nou zo ver ben ik nog lang niet. Dus ik ben geen alcoholist. :D

Arminius

Humongous Ruler
    Elite Member
    +15 jaar member
    Power User
    Lid geworden
    4 jul 2005
    Lengte
    1m87
    Klopt, ik denk eerder aan retardisme.

EigenWereld

Freaky Bodybuilder
    Relnicht
    Lid geworden
    28 nov 2014
    Lengte
    1m83
    Massa
    89kg
    Vetpercentage
    14%
    Hoe de fuck kun je verslaaf zijn aan alcohol als je het niet sociaal drinkt? Is toch fucking saai om in je eentje dronken te zijn of heb ik dat?

JochemB

Freaky Bodybuilder
    Lid geworden
    14 jun 2012
    Lengte
    1m83
    Massa
    89kg
    Vetpercentage
    10%
    Ik snap sowieso niet dat mensen de behoefte hebben aan alcohol na een dag werken bijvoorbeeld...

apfelstrudel

Massive Warrior
    +10 jaar member
    Lid geworden
    15 nov 2008
    Lengte
    1m86
    Massa
    96kg
    Vetpercentage
    20%
    Hoe de fuck kun je verslaaf zijn aan alcohol als je het niet sociaal drinkt? Is toch fucking saai om in je eentje dronken te zijn of heb ik dat?
    Het hele punt van verslaafd zijn alcohol is toch juist dat je het niet sociaal drinkt...

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
    Elite Member
    +10 jaar member
    Lid geworden
    7 dec 2008
    Lengte
    1m84
    Het hele punt van verslaafd zijn alcohol is toch juist dat je het niet sociaal drinkt...

Ma van iemand die ik ken tikt een halve fles sterk drank per dag weg, je merkt niet eens aan haar dat ze dronken is. Kan me ook niet eens voorstellen dat die nog drinkt omdat het leuk is :o

trenchmouth2

Dutch Bodybuilder
    Lid geworden
    28 aug 2016
    Lengte
    1m80
    Massa
    69kg
    Ik drink als medicijn voor mijn psychiatrische aandoening. Ik wil er niet teveel over kwijt wat ik precies heb maar het is geen pretje.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
    Elite Member
    +10 jaar member
    Lid geworden
    7 dec 2008
    Lengte
    1m84
    Jumbo 2 pakken chocomel voor 2€ :).

Nice, ff mn voorraad weer aanvullen tot 60 pakken :roflol:

Toch altijd zelfde shit in de aanbieding bij de appie/jumbo, als je gelijk voor 2 maanden haalt kun je 9 van de 10x vooruit tot volgende aanbieding :o

Naar boven