AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #115.601
Die fitgirls lachen der eigen kapot. Even investeren in wat neptieten en nepkont en vervolgens gesponsorde shit posten en wat glute workoutprograms verkopen:o
En het wordt in stand gehouden door al die kutmongolen die erin trappen.

• #115.602
Zo sollicitatiegesprek op de functie die ik nu heb alleen gaat het nu om een vast contract. 7 sollicitanten vandaag voor 2 plekken:angstig:

• #115.606
Dankje:). Tja het is overheid en er zitten allerlei regels aan verbonden met mensen die voorrang hebben etc. Het enige voordeel is dat ik al op de plek zit en dus de ervaring heb en ze weten wat ze aan me hebben. Ik hoop morgen meer te weten

• #115.607
Dankje:). Tja het is overheid en er zitten allerlei regels aan verbonden met mensen die voorrang hebben etc. Het enige voordeel is dat ik al op de plek zit en dus de ervaring heb en ze weten wat ze aan me hebben. Ik hoop morgen meer te weten

Overheid?

Gewoon niks doen komt het vanzelf goed :trollface:

• #115.610
  • #115.611
Nu past deze post echt in dit topic want dit maakt mijn dag goed. Ik was al haast op weg naar huis toen ik terug werd geroepen of dat ik toch maar even kon blijven aangezien ze er al bijna uit waren. Na 10 minuten werd ik erbij geroepen en kreeg ik het goede nieuws dat ik een van de 2 gelukkige ben:D

• #115.612
Nu past deze post echt in dit topic want dit maakt mijn dag goed. Ik was al haast op weg naar huis toen ik terug werd geroepen of dat ik toch maar even kon blijven aangezien ze er al bijna uit waren. Na 10 minuten werd ik erbij geroepen en kreeg ik het goede nieuws dat ik een van de 2 gelukkige ben:D

Hartelijk gefeliciteerd!

• #115.613
Mooi! Proficiat!

• #115.615

Gefeliciteerd.

• #115.616

Nice! Gefeliciteerd!

• #115.617
Vrijdag loopgips om me poot. Hopelijk maandag weer aan het werk. Alhoewel me dit ook wel even bevalt :p.

• #115.618
Lekker biertje erbij en Feyenoord zien verliezen. 20171101_204823.jpg

Terug
Naar boven