XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

Niet jinxen ouwe, please don't.

Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor de laatste keer zolang quasi blessurevrij ben gebleven dus ik loop echt op eieren :(

ThaWasteland , er komen een paar van mijn sterkste vrienden helpen, mijn geloof in de mensheid is alweer een beetje herstelt :)
 
Niet jinxen ouwe, please don't.

Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor de laatste keer zolang quasi blessurevrij ben gebleven dus ik loop echt op eieren :(

ThaWasteland , er komen een paar van mijn sterkste vrienden helpen, mijn geloof in de mensheid is alweer een beetje herstelt :)

Graag gedaan tot dan
 
:haha:

Ik heb net bevestiging gehad dat iemand met ervaring in het verhuizen van stones ook zal komen helpen met de verhuis en het nodige gerief meebrengt om ze te verplaatsen :cool:

Het is trouwens ook een ex-dbb'er :D
 
:haha:

Ik heb net bevestiging gehad dat iemand met ervaring in het verhuizen van stones ook zal komen helpen met de verhuis en het nodige gerief meebrengt om ze te verplaatsen :cool:

Het is trouwens ook een ex-dbb'er :D

SniperX???
 
Daar kan ik me wel een beeld bij vormen.
latest?cb=20170304234232.jpg
 
:haha:

Ik heb net bevestiging gehad dat iemand met ervaring in het verhuizen van stones ook zal komen helpen met de verhuis en het nodige gerief meebrengt om ze te verplaatsen :cool:

Het is trouwens ook een ex-dbb'er :D
Die stones zijn rond, kan je dus gemakkelijk rollen ;) ;)
 
Back
Naar boven