Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (17 bezoekers)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

Peter R.

Onder Koffer
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Derksen, je weet toch wel tegen wie je hebt? :D

dLX36lH6_o.jpg

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Dude. Juist dan had je moeten bellen en kunnen laten zien dat je wil veranderen. Een ander beeld neerzetten doe je door gedrag. Emoties zijn begrijpelijk, alleen lijken deze zich vaak een op een te vertalen naar gedrag. Heb jij geen dashcam?

Ik heb wel een dashcam in mijn eigen auto, alleen deze staat bij de NSB :roflol:

En als je aangifte doet krijgt die mafketel 100% zeker jouw persoonlijke gegevens, trap ik liever een deuk in zijn hoofd.

Sowieso zat niet genoeg benzine meer in de auto om 3 kwartier rond te blijven rijden en voor de politie er is als ik bel zit je wel aan die tijd.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Ex minderjarig mokkeltje dat xxl trainingsbroek gekocht heeft.

Heb dr goed opgevoed

Hnnhhgg :roflol:

yasmine

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
20 mrt 2011
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
20%
Vandaag naar de cardioloog geweest met mijn negenjarige dochter. Ze had namelijk vaak pijn in de hartstreek. De pijn blijkt te komen door haar groei. Botten die sneller groeien dan de aanhechtinge, of de pezen en zo waardoor ze pijn krijgt aan het sternum en zo.
Leuk om te horen was: "haar hart lijkt zeer snel te reageren op haar ademhaling, wat een zeer goed teken is van een sterk en gezond hart.", zei de arts.
Ik heb iets gelijkaardigs gehoord toen ik op mijn 16de ook naar de arts ging uit vrees voor hartproblemen. Ik had namelijk ook zeer vaak enorm pijn in de hartstreek en had toen al een gemiddelde hartslag in rust van ongeveer 40. Nu is dit trouwens 36. Dus blijkbaar hebben we zeer goede harten :)
Toen ze over een zekere "knoop " in het hart begon en drie ventielen of zoiets begon ze haar zin zo vreemd dat het leek alsof ze iets heel erg slecht ging zeggen maar ze zei: maar dat ziet er fantastisch uit.

Zeer opgelucht!

Brutushakt

Ripped Bodybuilder
Most annoying
Lid geworden
10 nov 2016
Lengte
1m81
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Vandaag naar de cardioloog geweest met mijn negenjarige dochter. Ze had namelijk vaak pijn in de hartstreek. De pijn blijkt te komen door haar groei. Botten die sneller groeien dan de aanhechtinge, of de pezen en zo waardoor ze pijn krijgt aan het sternum en zo.
Leuk om te horen was: "haar hart lijkt zeer snel te reageren op haar ademhaling, wat een zeer goed teken is van een sterk en gezond hart.", zei de arts.
Ik heb iets gelijkaardigs gehoord toen ik op mijn 16de ook naar de arts ging uit vrees voor hartproblemen. Ik had namelijk ook zeer vaak enorm pijn in de hartstreek en had toen al een gemiddelde hartslag in rust van ongeveer 40. Nu is dit trouwens 36. Dus blijkbaar hebben we zeer goede harten :)
Toen ze over een zekere "knoop " in het hart begon en drie ventielen of zoiets begon ze haar zin zo vreemd dat het leek alsof ze iets heel erg slecht ging zeggen maar ze zei: maar dat ziet er fantastisch uit.

Zeer opgelucht!
Ja dit komt vrij regelmatig voor.
Ben je Belgisch dat je zo naar de cardioloog kon??

mat

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
28 okt 2005
Hoeveel kost een afspraak bij de cardioloog tegenwoordig in Nederland?

Naar boven