XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Mijn dag maakt goed dat ik vandaag gesolliciteerd heb, bij een psychiatrische inrichting voor de verpleegkundige opleiding, en volgende week krijg ik te horen of ik aangenomen ben!
    Verder ga ik beginnen aan de ervaringsdeskundige cursus... dus ik hoop mijn draai te vinden in dit wereldje waar ik niet vreemd in ben.
    Dan kan ik ook eens lekker bulken in de toekomst $$$
     
    Ik zie in mijn glazen bol dat je aangenomen bent! Proficiat pik!
     
    Heeft hem 2e hands uit Duitsland gehaald, herinner me wel een hoop gezeur met op kenteken krijgen maar volgens mij scheelde het zelfs dan nog aardig wat. Maar het blijven inderdaad geen goedkope auto's :o
    Weet niet of je Belg of Nederlander bent, maar van Duitsland naar België halen is niet zo een groot probleem hoor. Tweedehands vallen de prijzen mee maar dan moet je wat geluk hebben natuurlijk. Deze auto's worden zeer 'sportief' gebruikt natuurlijk :p
     
    Lijkt me dat diegene wel een VPN gebruikt, maar zou wel mooi zijn als het heeft gewerkt.

    Je zou het denken he.. Maar men is vaak toch een stuk dommer of goedgeloviger dan je verwacht in zulke gevallen. Het zijn vaak de kleine dingen die ervoor zorgen dat criminelen tegen de lamp lopen. Zou het zeker vet vinden als ze hem pakken. Dan nog is het geen gelopen race, zitten veel haken en ogen nog aan bewijsvoering e.d. in zulke zaken.
     
    De buit is weer binnen. Ofja de boodschappen. Lekker begin van de dag. En nog een beetje mank van het kickboksen van dinsdag en gisteren. Hopelijk groei ik daar snel overheen
     
    Had een date met een meid (Al een paar dates mee gehad) en ze ging ontbijt maken. Kwam ze achteraf dat ze de calorieën en e/k/v had opgeschreven voor me omdat ze weet dat ik normaal m'n eten track.
    Gvd wat lief :roflol::roflol:
     
    Had een date met een meid (Al een paar dates mee gehad) en ze ging ontbijt maken. Kwam ze achteraf dat ze de calorieën en e/k/v had opgeschreven voor me omdat ze weet dat ik normaal m'n eten track.
    Gvd wat lief :roflol::roflol:
    Stiekem factor 10 te weinig V opgeschreven omdat ze je gainsz wil stelen. Samen met je geld en je bezittingen
    :trollface:
     
    Godver :roflol:

    Had geen auto dus dacht ga beetj thuis chillen, vond 15 jarige mokkeltje dat ze ook wel uitgenodigd was.

    Gaat opeens de bel terwijl ik in de tuin zit te roken, roept ze opeens uit t raam (ze was met m'n gewichten aan t ouwehoeren) dat er iba voor deur is. Dus ik denk wat is deze

    Staan er gewoon 3 politie auto's voor de deur, ik vraag zo of ze huiszoekingsbevel hebben maar ze stonden al met breekijzer voor de deur, dus ik zo wacht ff pak sleutel. Zit zij zich snel te verstoppen, ik ff peukje draaien voor als toch mee moet.

    Doe ik deur open had m'n zusje popo gebeld omdat ik leip tegen haar had gedaan over mijn ma die de auto mee genomen had terwijl ik hem mocht gebruiken :roflol:

    Kon ik bijna uitleggen wat ik moest met een half dronken 15 jarige, heb d'r ma al gebeld of ze opgehaald kon worden, zegt die zo ja gvd ze bleef toch bij jou slapen?



    962ccafc-1c6e-414c-9b6f-79f7d30d25ca.jpg


    Komt ze net de douche uit zonder Make-up dus ik vraag d'r zo waar de fuck heb je *naam meisje* gelaten want net was hier nog geen 12 jarig meisje

    Begint ze me te slaan dus ik zeg zo dat wel IBA bel anders

    Zit ze nu beetje met hond te puwehperen op de bank terwijl ik geen idee heb hoe de fuck ik er van af kom :roflol:
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    IBA? Goed verhaal verder man, slim ook om met zulke jonge meisjes om te blijven gaan :o
     
    IBA? Goed verhaal verder man, slim ook om met zulke jonge meisjes om te blijven gaan :o

    Ze nodigde zichzelf uit, laatst belde haar pa al boos op dat die niet wilde dat ze met me om ging maar zowel zij als haar moeder hebben een hekel aan die vent dus vermoed dat ze het deels doet gewoon om hem te jennen.

    Haar ma kwam haar notabene afzetten :roflol:
     
    Ze nodigde zichzelf uit, laatst belde haar pa al boos op dat die niet wilde dat ze met me om ging maar zowel zij als haar moeder hebben een hekel aan die vent dus vermoed dat ze het deels doet gewoon om hem te jennen.

    Haar ma kwam haar notabene afzetten :roflol:

    Er zijn wel gekkere manieren waarop ouders hun kinderen blootstellen aan gevaar ;) Dat maakt het nog geen slim idee..
     
    Er zijn wel gekkere manieren waarop ouders hun kinderen blootstellen aan gevaar ;) Dat maakt het nog geen slim idee..

    :roflol: ze lijkt 12 zonder make-up, toen knetter stoned was en zij aan kwam kakken zonder make-up heb ik echt 5 minuten kapot lopen gaan van het lachen tot ze me begon te slaan :roflol:

    Gewoon normaal lijkt ze 15-17 en nu was t net alsof er gewoon een basisscholier haar stem had :roflol:
     
    Back
    Naar boven