MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Je kon ook op kantoor werken :trollface:

chille camsessie met de nieuwe miss3000.:)

Van hoeveel stukskes?

Ik heb dr eentje van 18 260 :l

(no homo)

200 maar hoor, maar was met zo'n spelletje op msn dat je je eigen foto kon uploaden en dan puzzelen :p Jigsaw nog iets.
Ik puzzelde vroeger heel veel, nu geen tijd voor eigenlijk :(
Wtf 18 260 ;/

200 maar hoor, maar was met zo'n spelletje op msn dat je je eigen foto kon uploaden en dan puzzelen :p Jigsaw nog iets.
Ik puzzelde vroeger heel veel, nu geen tijd voor eigenlijk :(
Wtf 18 260 ;/

Je mag mijn puzzel overkopen voor 199 euro (aankoopprijs: 200 euro) :roflol:
Krijg dat ding van mn leven niet af :( Ben daaaaaaaaaaaaaagen bezig geweest op 50 stukskes van de rand :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 22:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:59 ----------

skylines of the world jwz

---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:59 ----------

http://www.amazon.co.uk/Ravensburger-Puzzle-Pieces-Skylines-World/dp/B000EWTKKK die dus

Je mag mijn puzzel overkopen voor 199 euro (aankoopprijs: 200 euro) :roflol:
Krijg dat ding van mn leven niet af :( Ben daaaaaaaaaaaaaagen bezig geweest op 50 stukskes van de rand :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 22:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:59 ----------

skylines of the world jwz

Omg, nice.

OMG ****ING NICE. - na de pic gezien te hebben.
Ziet er indeed niet zo makkelijk uit xD

ZzzzzzZZZZzzzzzzzz*grom*zzzZZZzz...huh? Puzzelwatte? Ik had een nare droom geloof ik. Ik zat op een bodybuilding forum en toen ineens in een bejaard naaikransje. Vaag. En onprettig trouwens.

omfg, veel te vroeg op moeten staan, maar deze reacties :roflol::roflol::roflol:

Morgen voor het eerst trainen op Thermolife Pump-bol. Ik heb er zin in!

Net terug uit het ziekenhuis.

Gips mocht eindelijk van m'n neus af (dubbele neusbreuk door ongeval)
Het is gewoon helemaal herstelt :), tuurlijk nog gezwollen maar dat komt goed in de loop van tijd :)

Mag ook eerder trainen dan verwacht, nu 2 weken wachten ipv tot 30 mei :banana:

Terug
Naar boven