Er zijn 4 inbreuken vastgesteld waarmee dierenwelzijn aan de slag is. Hou jij het maar bij je meubels.lol ze blijven gewoon staan hoor ,dat is wat ze een sterfwei noemen.dus er gebeutt helemaaal niks
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zijn 4 inbreuken vastgesteld waarmee dierenwelzijn aan de slag is. Hou jij het maar bij je meubels.lol ze blijven gewoon staan hoor ,dat is wat ze een sterfwei noemen.dus er gebeutt helemaaal niks
Joh dieren welzijn doet Helemaal niks , het is een sterfwei de beste beestjes zijn binnen 2 weken in xyzzzz zijn runderkroket veranderd.En tuurlijk hou ik me met meubels bezig , beter nog zeg dat die boer mij belt ben opzoek naar goedkoop runderleerEr zijn 4 inbreuken vastgesteld waarmee dierenwelzijn aan de slag is. Hou jij het maar bij je meubels.

Vind jou meer een kalfskroket type lekker jong stukje vlees.
Val niet in jouw leeftijdscategorieIk offer me wel op om Kathleen wat extra eiwitten te geven, doe ik nog wat goeds voor de maatschappij
Lol ze is toch vies van vlees en dierlijke eiwitten jij beestIk offer me wel op om Kathleen wat extra eiwitten te geven, doe ik nog wat goeds voor de maatschappij
.