MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #119.423
defensie. Hebben nu eenn weekje grens verleggende activiteiten, vandaag nog ff een bergtocht van 20km en dan weer naar huis toe.
Vet hè? Heb ik tijdens de kma-opleiding ooit gedaan in Marche-les-Dames volgens mij en ergens in Duitsland, maar dit ziet er nog een niveautje hoger uit.

• #119.425
Zojuist mijn dehydrobold bezorgd gekregen ,kan niet wachten tot de zomer hitte weg is ^^ ook lekker vandaag vrij

• #119.426
Nu klaar met die pedo shit. Heb alles verwijderd en punten uitgedeeld. En er volgt meer indien nodig.

Vind het sowieso vreemd dat een tiet of kont in een profielfoto meteen wordt verzocht om te verwijderen maar een knul die maar door blijft gaan over zijn voorliefde voor jonge meisjes maar door het merendeel lachend wordt geaccepteerd.

Tijdje geleden hem al op negeer gezet maar meestal is er geen touw meer aan vast te knopen zovaak wordt er op hem gereageerd

• #119.427
Google kijkt niet naar de teksten :rolleyes:

• #119.428
  • #119.429
Heeft xyzyx al een ban?

• #119.430
Ff anderhalf uur met de voetjes omhoog naar de Tour kijken.

• #119.431
Vind het sowieso vreemd dat een tiet of kont in een profielfoto meteen wordt verzocht om te verwijderen maar een knul die maar door blijft gaan over zijn voorliefde voor jonge meisjes maar door het merendeel lachend wordt geaccepteerd.

Tijdje geleden hem al op negeer gezet maar meestal is er geen touw meer aan vast te knopen zovaak wordt er op hem gereageerd
Laat ons deze zwarte bladzijde nu maar gewoon omslaan.
Er had sneller moeten ingegrepen worden, mijn oprechte excuses dat dit niet gebeurd is.

• #119.432
@Sanca top! Maak jij je nu maar druk om je kat :)

Dat gezegd hebbende, hoe gaat het op het werk?

• #119.433
  • Like
Waarderingen: 040B
  • #119.437
ohja bouwvakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!! bedrijf voorlopig plat wat werknemers betreft en papa gaat tijd voor hemzelf hebben

• #119.439
Terug
Naar boven