- Waardering
- 2.963
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hetzelfde dat ik vandaag woedend heb omgegooid

Nu hoef je je abonnement niet te verlengen hahaHé, ik hoef vandaag niet 125 pagina's bij de lezen, want zxyzyzxy is er niet meer. Misschien dat ik nu eens wel de 8 uur geplande slaap haal.![]()
Ik zit op mijn laptop, niet op mijn telefoon. (Ben bovendien thuis, dus had sowieso op de wifi gezeten.)
Ik zit op mijn laptop, niet op mijn telefoon. (Ben bovendien thuis, dus had sowieso op de wifi gezeten.)
Desalniettemin karma voor jou wegens het correct spellen van het woord 'abonnement'.
![]()
Daar heb je een punt.

Desalniettemin karma voor jou wegens het correct spellen van het woord 'abonnement'.
![]()
Je onderbroek zekerHetzelfde dat ik vandaag woedend heb omgegooid
Ik heb nu deze in de plaats, nu wel met een filterpomp
![]()
Neen, mijn speedo.

Neen, mijn speedo.
![]()
Na dik 3u lopen heb ik de tuinslang maar toegedraaid![]()

god***domme, ik ga jou rapporteren bij de politie. Jij vuile waterverspiller. Boete van 500 eurie jaja.Neen, mijn speedo.
![]()
Ja mag niet hè of prep je nu je eigen voorraad HAHAHNeen, mijn speedo.
![]()
staat er serieus een boete op in BEgod***domme, ik ga jou rapporteren bij de politie. Jij vuile waterverspiller. Boete van 500 eurie jaja.

Ja.