Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #119.984
:roflol:

Zijn de ergste dit, of samen met me sgatjuh filmpje kijke.. :mad:
Of 'ik ben men .... vergeten' of 'ik heb .... niet bij'. Bij de Appie zegt het gemiddelde kassameisje: 'Heeft u uw bonuskaart bij?' Dan krijg ik altijd de neiging om te zeggen 'waar bij?'. Gisteren typte iemand dat zijn 'apps' niet goed zichtbaar waren :roflol:.

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #119.985
Sanca minkarmapunten voor het terugzetten van mijn ernafout. Daar ga mij kaieire als lerrar nederlandts.

• #119.986
Hij heeft geen eiwitten gehad eh voor z'n 18e, wat dat doet met een kind zijn jeugd
Misschien was ik dan minder ecto geweest :(. Nou ja vind het ook wel een leuk woord. Heb veel liever dat ze roepen ' hey vuile ecto ' dan ' hey vuile homo' hoor. Maar misschien moeten we het aan Kathlinoo overlaten wat er precies is misgegaan in mijn jeugd.

• #119.987
Misschien was ik dan minder ecto geweest :(. Nou ja vind het ook wel een leuk woord. Heb veel liever dat ze roepen ' hey vuile ecto ' dan ' hey vuile homo' hoor. Maar misschien moeten we het aan Kathlinoo overlaten wat er precies is misgegaan in mijn jeugd.
Sanctie met punt dan maar, hopelijk is het dan nu wel duidelijk?

• #119.989
Sanca minkarmapunten voor het terugzetten van mijn ernafout. Daar ga mij kaieire als lerrar nederlandts.
Mijn gruwelijke dt-fout heb ik ook laten staan, aanzien @JochemB deze al had geconstateerd. Ik weet hoe je je voelt. Ik twijfel nog even tussen voor de trein, van een flat af of gewoon op zijn ouderwets mezelf ophangen.

• #119.991
Laten we wachten op de gedetailleerde, academische analyse. Wat als ze vuile ectohomo roepen?

• #119.993
Echt he? Ik ben bang dat mijn touw te dun is omdat ik geen ecto ben :bang:

• #119.994
Sanctie met punt dan maar, hopelijk is het dan nu wel duidelijk?

2eza3r.jpg

• #119.998
Als je kunt opdrukken zonder je handen te gebruiken, ben je echt ectohomo :rocker2:

• #120.000
Terug
Naar boven