AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #120.281
Auw...

• #120.283
Oeps...foto’s in verkeerde topic gespost...had do you even meme moeten zijn....mea culpa. Spanking mag, stokslagen liever niet (ook niet met de korte stok). :duh:

• #120.284
  • Like
Waarderingen: mat
  • #120.286
Graag on topic houden heren :roflol:

• #120.288
Stijve nek sneller genezen dan verwacht. En ook de training gaat terug als een speer, zonder pijntjes noch ontstekingen.

• #120.289
  • #120.293
Eigenlijk gister maar...
IMG-20180813-WA0018.jpeg

• #120.295
Dat zijn een hoop samples. Ga je whey uit proberen en daarna bestellen welke het best bevalt? Je kunt ook zo'n sample pack van Whey Delicious kopen, dan kun je ideaal testen. Heb ik de eerste keer ook gedaan. En dan concluderen dat er te veel lekkere smaken zijn en dus alsnog 8 potten van 2,5 kg bestellen :P.

• #120.296
Dat zijn een hoop samples. Ga je whey uit proberen en daarna bestellen welke het best bevalt? Je kunt ook zo'n sample pack van Whey Delicious kopen, dan kun je ideaal testen. Heb ik de eerste keer ook gedaan. En dan concluderen dat er te veel lekkere smaken zijn en dus alsnog 8 potten van 2,5 kg bestellen :P.

Ik heb een sample pakket voor vakantie :D (ideaaaaaaal!)

En had weer eens een try out box besteld. Vind dat zo leuk haha. Voel mij dan echt een klein kind die cadeautjes uitpakt.

En inderdaad, er zijn maar weinig smaken die ik niet lekker vind :P Vandaar ook een sample pakket voor vakantie zodat ik elke dag een andere smaak heb.

Wordt tijd dat ik mijn eigen huis heb want de helft van de keuken staat nu vol met potten whey en meer producten van XXL.. sorry mam:roflol:

Ik bestel liever XXL dan kleding... ben ik nu ziek?

• #120.297
Dieven stelen in België voor bijna 1 miljoen euro aan blikjes energiedrank - http://nos.nl/l/2245959

@Skatermarvin was jij het? Hoe dan ook iemand van dit forum.
Whahaha..zit suiker in! Die moet ik niet.

Verder vind ik redbull mwoah...

:roflol: Ik heb een beetje een reputatie vrees ik..

En had weer eens een try out box besteld. Vind dat zo leuk haha. Voel mij dan echt een klein kind die cadeautjes uitpakt.
Herkenbaar..uberhaupt voelen online bestellingen als cadeau's

Terug
Naar boven