AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (28 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Begonnen met bulken :D, misschien dat ik nog rustig opbouw naar 7K in de loop van tijd.
    Schermafbeelding 2018-08-19 om 22.09.45.png
     
    Misschien zijn je oats ondergedoseerd.
    Haha, ik wist dat deze reactie zou komen :roflol:.
    Zijn gewoon de cheap ass oats van de AH in de blender gegooid, alleen bij de te lui om deze in myfitnesspal te zetten.
     
    En waar is de anabolic chicken dan?;)
     
    Ik wilde even melden dat de prestatie van Maarten van der Weijden, namelijk in 55 uur achter elkaar zwemmen en hiermee 163km afleggen in open water echt een belachelijke prestatie is. Hij ging voor de 200km maar zijn lichaam liet dit helaas niet toe. Zijn lichaamstemperatuur werd te laag, werd ziek en viel in slaap in het water. Met deze actie wel heel veel geld opgehaald voor het KWF, dus dat is super. Maarten is een held.



    https://www.ad.nl/binnenland/live-van-der-weijden-met-ambulance-naar-ziekenhuis-gebracht~ac6cfd8e/

    https://www.volkskrant.nl/sport/zie...wemtocht-langs-de-elf-friese-steden~b24a1188/
     
    Maarten is een held.

    Waarom is Maarten een held. Serieuze vraag. Wanneer is iemand een held voor jullie?
    Of gaat het meer om de bewondering dat iemand als Maarten dit doet en bijna heeft volbracht?

    Dit is geenszins gebash o.i.d. Knappe prestatie en als hij daarmee zijn steentje kan bijdragen prima.
     
    Waarom is Maarten een held. Serieuze vraag. Wanneer is iemand een held voor jullie?
    Of gaat het meer om de bewondering dat iemand als Maarten dit doet en bijna heeft volbracht?

    Dit is geenszins gebash o.i.d. Knappe prestatie en als hij daarmee zijn steentje kan bijdragen prima.
    De enige held voor mij is Mister TN. Waarom? Omdat hij true natural bodybuilder is en JA zegt tegen: voeding en voedingsstoffen (koolhydraten, eiwitten, vetten, creatine, vitaminen en mineralen), NEE zegt tegen: prestatieverhogende drugs, hormonen en supplementen. Tot slot omdat hij Licentiaat Natuurkunde, Master Informatica, Doctor Biofysica-Biochemie en Expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen is.

    Tevens de meest bescheiden man die ik ken. Heel nederig.

    Dat vergt wel wat meer dan wat kilometertjes zwemmen. (Waarschijnlijk geeneens TRUE natural gedaan.)
     
    dering dat iemand als Maarten dit doet en bijna heeft volbracht?

    Omdat ik nogal dicht bij het vuur zit zullen we maar zeggen en ik weet wat een opoffering dit is en dat alles om anderen te helpen. Dat is toch het kenmerk van een held?
     
    Ik vind het lastig om iemand een held te noemen op basis van een lange zwempartij. Het is lastig omdat ik niets af wil doen aan die prestaties maar tegelijkertijd het begrip held niet wil decimeren (m.i.). Hij heeft een stuk van zichzelf moeten opofferen c.q. wegcijferen voor het goede doel, in die zin kan je mensen (tegenwoordig) een held noemen.
     
    Tja, dat mag... Proberen het leven van anderen te redden is ongeveer de definitie van een held. Alhoewel dit pas zo is als het ook lukt natuurlijk...

    Maar zo kun je bezig blijven. Wellicht word dit woord soms te licht gebruikt.
     
    Maar zo kun je bezig blijven.
    Dat is ook wel zo.
    Wellicht word dit woord soms te licht gebruikt.
    Of ik te zwaar. Ik weet niet goed wanneer ik iemand een held(in) vindt. Maakt ook niet veel uit. Als mensen Maarten een held vinden prima, en wellicht halen mensen daar inspiratie uit en motivatie, dat zou nog een groter gebaar zijn dan de tot nu toe opgehaalde 8 ton. Ik bewonder het wel want hij hoeft het niet te doen en zet zich daar kennelijk belangeloos voor in.
     
    Back
    Naar boven