MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (29 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • ..
     
    Laatst bewerkt:
    1250 euro uit gegeven op kosten van defensie om kleding voor noorwegen te kunnen kopen. Blijkt nu ineens dat ze wel een "deel" aan kleding kunnen verstrekken heheh.

    Ook nog een leuk gps horloge van kunnen kopen.
    Dat soort meevallers heb ik nou nooit, zelfs een zomer-GVT en sportschoenen zijn voor eigen rekening. Onlangs nog wel een contract van heel veel M € onderhandeld en na fikse kortingen te hebben bedongen deze afgesloten, maar verwacht maar niet dat ik daar 1 cent van terug zie op mijn rekening.
     
    Is ook de eerste keer dat ik niet verneukt word hoor , Bert. Vorig jaar naar polen met -25 zonder extra kleding...3 man een teen kwijt. En hoopjes met frostbite en frostnip.

    Gnk kwam even langs om een busje talkpoeder pel pek te verstrekken, ze hadden niks anders. Mafkezen wilden zelfs nog dat we een wateroversteek maakten.
     
    Is ook de eerste keer dat ik niet verneukt word hoor , Bert. Vorig jaar naar polen met -25 zonder extra kleding...3 man een teen kwijt. En hoopjes met frostbite en frostnip.

    Gnk kwam even langs om een busje talkpoeder pel pek te verstrekken, ze hadden niks anders. Mafkezen wilden zelfs nog dat we een wateroversteek maakten.
    Tering; ik zit warm en droog op kantoor :roflol:.
    Welke eenheid/afdeling werk je?
     
    Proficiat kerel
     
    Ik ben 0,3 kg afgevallen gedurende mijn gehele all-in vakantie. :D
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    Na weekendje rust vandaag een heavy backsessie gehad. Na de training Mass gainer met 1 scoop animo en creatine, en voelde me weer full!
     
    Dat ik Chuck Yeagers air combat op dosbox aan de gang heb gekregen. Een flightsim uit 1991, het spel was iets meer dan 1mb groot maar geloof ik. Was even geknutsel om de resolutie en geluid goed aan de gang te krijgen maar ik heb het voor elkaar gekregen op windows 10. Kan nu eindelijk het spel spelen wat ik vroeger jarenlang heb gespeeld. Meer nog dan Doom1.
     
    Dat ik Chuck Yeagers air combat op dosbox aan de gang heb gekregen. Een flightsim uit 1991, het spel was iets meer dan 1mb groot maar geloof ik. Was even geknutsel om de resolutie en geluid goed aan de gang te krijgen maar ik heb het voor elkaar gekregen op windows 10. Kan nu eindelijk het spel spelen wat ik vroeger jarenlang heb gespeeld. Meer nog dan Doom1.
    De vraag is vooral: waarom? :roflol:
    Mooi geknutsel wel ;)
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    Zo schijten dat gevoel dat je bijna abs kan zien :)
     
    Back
    Naar boven