Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Alleen nu met hoofdpijn :roflol:
     
    Vroeger zat er zo'n dude in mijn klas. Echt ook zoveel. Die ging, bleek later, dikwijls naar Denemarken en meer voor bepaalde behandelingen. Ik maakte er weleens opmerkingen over als die bijdehand deed. "Hey ik zie dat je weer een dagje ouder bent geworden". Waarop hij dan met "hoezo?" reageerde. "Omdat je meer puisten hebt dan gister". Ranzige gast. Kon met de pauze ook niet naar hem kijken kreeg dan geen hap door mijn keel. Kwam steevast niet naar schoolfoto's. Ben hem jaren geleden nog eens tegen het lijf gelopen, alles weg. Ik zei nog, je bent flink opgeknapt in je gezicht. Ja dat vond hij ook. Je zag wel kraters maar veel minder dan ik mij kon herinneren.
    ik heb medelijden met die gast, vind het knap dat die het heeft uitgehouden op school want jij zal vast niet de enige zijn geweest die zo tegen hem deed.
    acne is super kut en in zo’n staat zoals op de foto weergeven is er gewoon niks aan te doen, heeft niks met je hygiëne te maken dan op dat punt. behandelingen duren ook jarenlang bij de arts omdat je van stap 1 naar stap 4 gaat en je elke behandeling zo’n 6 maanden moet uitvoeren op z’n minst om te kijken of het werkt.
    ik heb zelf ook acne gehad en ben daardoor ook gepest, ik had dan het geluk dat ik het nog kon maskeren met makeup maar dat betekent niet dat ik niet zag hoe mensen naar m’n craterface keken. ik heb me echt heel wat periodes ellendig gevoeld om wat opmerkingen, vooral (wat ik al zei) omdat het niks met hygiëne te maken had. ik heb er helaas 6 jaar mee moeten rondlopen en sinds dit jaar kan ik met gelukt zeggen dat ik het niet meer heb en nooit meer zal hebben.
     
    ik heb medelijden met die gast, vind het knap dat die het heeft uitgehouden op school want jij zal vast niet de enige zijn geweest die zo tegen hem deed.
    acne is super kut en in zo’n staat zoals op de foto weergeven is er gewoon niks aan te doen, heeft niks met je hygiëne te maken dan op dat punt. behandelingen duren ook jarenlang bij de arts omdat je van stap 1 naar stap 4 gaat en je elke behandeling zo’n 6 maanden moet uitvoeren op z’n minst om te kijken of het werkt.
    ik heb zelf ook acne gehad en ben daardoor ook gepest, ik had dan het geluk dat ik het nog kon maskeren met makeup maar dat betekent niet dat ik niet zag hoe mensen naar m’n craterface keken. ik heb me echt heel wat periodes ellendig gevoeld om wat opmerkingen, vooral (wat ik al zei) omdat het niks met hygiëne te maken had. ik heb er helaas 6 jaar mee moeten rondlopen en sinds dit jaar kan ik met gelukt zeggen dat ik het niet meer heb en nooit meer zal hebben.
    Je hoeft geen medelijden te hebben met die gast. Er staat dat ik weleens een opmerking maakte als die bijdehand deed, en hij was erg bijdehand en haalde van alles uit. Hij werd niet zoals jij gepest, integendeel. Hij was zelf vaak degene die betrokken was bij pesterijen en vechtpartijtjes. Evengoed bedankt voor de introspectie.
     
    Je hoeft geen medelijden te hebben met die gast. Er staat dat ik weleens een opmerking maakte als die bijdehand deed, en hij was erg bijdehand en haalde van alles uit. Hij werd niet zoals jij gepest, integendeel. Hij was zelf vaak degene die betrokken was bij pesterijen en vechtpartijtjes. Evengoed bedankt voor de introspectie.
    dan heb ik dat verkeerd begrepen, maar zo’n post die jij maakte triggered natuurlijk wel iets in mij :p
    ben overigens wel van mening dat mensen die pesten zelf onzeker zijn en wie weet was acne wel de reden waarom hij zo deed. maargoed, daar valt niks over te zeggen verder als je het hele verhaal niet weet :)
     
    dan heb ik dat verkeerd begrepen, maar zo’n post die jij maakte triggered natuurlijk wel iets in mij :p
    ben overigens wel van mening dat mensen die pesten zelf onzeker zijn en wie weet was acne wel de reden waarom hij zo deed. maargoed, daar valt niks over te zeggen verder als je het hele verhaal niet weet :)
    Pesten is sowieso zinloos en omwille van iemand zijn of haar uiterlijk is helemaal goedkoop. Iemand die in een rolstoel zit ga je ook niet uitdagen voor een 100m sprint, wanneer je dat doet zegt dat veel over de uitdagende partij. Dus ik vind het spijtig dat jij dergelijke ervaringen hebt moeten meemaken. Gelukkig ben je daar, zoals het lijkt, sterker uitgekomen. Het zal best zo zijn dat hij ontzettend slecht in zijn vel stak en daardoor bepaald gedrag ontwikkelde. Doubleren, de les uit gestuurd worden, kutgeintjes uithalen tijdens de (gym)lessen. Hij heeft mijn zus ook eens belaagd met twee van zijn vrienden.
     
    Ik krijg ineens een trofee voor vanalles?

    Yeay:clap:
     
    i was the strongest & youngest guy at the gym today fuckyeah. :cool:
     
    Back
    Naar boven