- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
ja zeker! dit had echt geen 3 weken hoeven duren.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zijn niet alledaagse figuren die je daar hebt ontmoet, dat zie je toch wel in he?Ik heb jou helemaal niet ontmoet daar joh
Wel Ace, dwarvenwarrior, specialpaint, Poison en MrJ, maar MrJ en Poison kende ik al.
4e deel van mn mbo examen voldoende![]()
nu alleen nog realisatie van mn examen en dan presenteren
![]()

Uitstekende volgelingen, ik werd goed aanbeden zoals een god mag verwachten.Dat zijn niet alledaagse figuren die je daar hebt ontmoet, dat zie je toch wel in he?
Hoe waren ze?
Uitstekende volgelingen, ik werd goed aanbeden zoals een god mag verwachten.
mmm
Ja GetXXL is een uitstekende volgeling, praat precies zoals ik hem opdraag.Uitstekende volgelingen, ik werd goed aanbeden zoals een god mag verwachten.
mmm
Ja GetXXL is een uitstekende volgeling, praat precies zoals ik hem opdraag.
Ik ben ook niet meer lid.Ace en dwarvenwarrior zouden ook lid worden van mijn fanclub, echter zijn ze dit nog niet. Ik neem aan dat ze dermate geintimideerd waren door mijn godenfysiek dat ze niet durfden te zeggen van niet.
We moeten niet elkaar aanbidden, we moeten gewoon meer volgelingen werven.Ik ben ook niet meer lid.
Als ik lid van jouw fanclub word, word jij dan ook lid van de mijne? Misschien kunnen we elkaars godenfysieken dan aanbeden en zo onze minuscule ego's strelen.

Uitstekende volgelingen, ik werd goed aanbeden zoals een god mag verwachten.

+1

Bijna telt niet.