XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Blackberry nieuw in doos voor 50 euro
Aww_yeah.jpg

Over een half uurtje vrij
Aww_yeah.jpg

Al de hele week vrij.
Aww_yeah.jpg

Ik heb jou helemaal niet ontmoet daar joh :o

Wel Ace, dwarvenwarrior, specialpaint, Poison en MrJ, maar MrJ en Poison kende ik al.
Dat zijn niet alledaagse figuren die je daar hebt ontmoet, dat zie je toch wel in he?
Hoe waren ze?

4e deel van mn mbo examen voldoende :)

nu alleen nog realisatie van mn examen en dan presenteren :D

Engels examen was heeeel easy en denk tussen de 9-10 te hebben.:cool:

Aww_yeah.jpg

Vandaag een nieuwe baan gekregen .... jippie !!!

mmm

Ja GetXXL is een uitstekende volgeling, praat precies zoals ik hem opdraag.

Ace en dwarvenwarrior zouden ook lid worden van mijn fanclub, echter zijn ze dit nog niet. Ik neem aan dat ze dermate geintimideerd waren door mijn godenfysiek dat ze niet durfden te zeggen van niet.

Jullie zijn allebei niet lekker.:gek:

Ik had vandaag bijna coïtus

Ace en dwarvenwarrior zouden ook lid worden van mijn fanclub, echter zijn ze dit nog niet. Ik neem aan dat ze dermate geintimideerd waren door mijn godenfysiek dat ze niet durfden te zeggen van niet.
Ik ben ook niet meer lid.
Als ik lid van jouw fanclub word, word jij dan ook lid van de mijne? Misschien kunnen we elkaars godenfysieken dan aanbeden en zo onze minuscule ego's strelen.

Ik ben ook niet meer lid.
Als ik lid van jouw fanclub word, word jij dan ook lid van de mijne? Misschien kunnen we elkaars godenfysieken dan aanbeden en zo onze minuscule ego's strelen.
We moeten niet elkaar aanbidden, we moeten gewoon meer volgelingen werven. :)

Gelukkig leven we in dit moderne tijdperk, volgelingen werven is stukken makkelijker gemaakt door het internet. Wat hadden de goden van vroeger het toch ook moeilijk.

Terug
Naar boven