Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #123.484
Heb als ik in bed lig altijd last van een droge mond.
Ga dan drinken, drinken en meer drinken.
Eindstand ik moet 4x m'n bed uit s'nachts om naar de wc te gaan.

Nu gewoon smintjes naast bed gezet omdat je dan je natuurlijke speekselproductie op gang helpt. Waarom heb ik deze lifehack nooit ergens gezien?

• #123.486
Het is vrijdag! Bijna weekend dus én het rellen kan beginnen vanaaaaaf... nu!

• #123.487
Terug naar de keuken jij.

• Like
Waarderingen: 040B
  • #123.488
Kijk. Het is al begonnen

• #123.491
Heb als ik in bed lig altijd last van een droge mond.
Ga dan drinken, drinken en meer drinken.
Eindstand ik moet 4x m'n bed uit s'nachts om naar de wc te gaan.

Nu gewoon smintjes naast bed gezet omdat je dan je natuurlijke speekselproductie op gang helpt. Waarom heb ik deze lifehack nooit ergens gezien?

Ik wil hierbij dit weer intrekken.
Gisternacht die hele pot smintjes opgegeten en ben nu helemaal verstopt :roflol:
10/10 maagkramp

• #123.493
Als je wilt mierenneuken niet.

In the modern context the terms global warming and climate change are commonly used interchangeably, but climate change includes both global warming and its effects, such as changes to precipitation and impacts that differ by region.
Precies, dus climate change staat niet gelijk aan global warming. Global warming valt wel onder climate change.

Het is dus per definitie fout om climate change global warming te noemen. Global warming kan je daarentegen dus wel climate change noemen.

Dat in de huidige context beide begrippen samen worden gebruikt is, althans volgens sommigen, omdat opwarming de huidige klimaatverandering is.

Klimaatverandering is niet eens discutabel. Het klimaat is sinds het ontstaan een paar miljard jaar geleden altijd al onderhevig geweest aan verandering. Global warming daarentegen...

• #123.495
Precies, dus climate change staat niet gelijk aan global warming. Global warming valt wel onder climate change.

Het is dus per definitie fout om climate change global warming te noemen. Global warming kan je daarentegen dus wel climate change noemen.

Dat in de huidige context beide begrippen samen worden gebruikt is, althans volgens sommigen, omdat opwarming de huidige klimaatverandering is.

Klimaatverandering is niet eens discutabel. Het klimaat is sinds het ontstaan een paar miljard jaar geleden altijd al onderhevig geweest aan verandering. Global warming daarentegen...

Je weet dat in de wetenschappelijke literatuur altijd al door de meesten antropogene climate change en niet global warming werd gebruikt? Alleen de pers/ media gebruikten global warming in hun verwoording.

En toen nam een of andere mong**l een sneeuwbal mee naar het congres om te laten zien dat globale warming niet bestond (en dus waar hij op doelde ook niet antropogene klimaatverandering). Toen pas is de media iets slimmer z'n woorden gaan gebruiken.

• #123.496
Je wordt nu enkel met andere bewoording bedonderd :dunno:

Poteeeeto Potaaaato

• #123.498
Ja ik merk dat ik me er soms ook te druk om maak, ik snap gewoon niet waarom iedereen er in blijft trappen.. Het lijkt allemaal zo obvious, maar goed.. Volgende onderwerp is inderdaad fijner voor de stresslevels..

• #123.499
Ja ik merk dat ik me er soms ook te druk om maak, ik snap gewoon niet waarom iedereen er in blijft trappen.. Het lijkt allemaal zo obvious, maar goed.. Volgende onderwerp is inderdaad fijner voor de stresslevels..

Godver:roflol:....well played

• #123.500
Meerdere zaken:
1) keelpijn bijna weg
2)Stem bijna volledig terug
3) hoest is erger, maar ik kan beter doorhoesten waardoor het dan weg is. Daarvoor was het zo'n hoest die zo droog is dat je die niet weg krijgt...
4) en de leukste:
XXL Nutrition - Whey Isolaat, 1000 gram
- Banaan 1x 1X
XXL Nutrition - Creatine Monohydraat, 500 gram 1X
XXL Nutrition - Multivit, 120 tabs 1X
XXL Nutrition - Omega 3 Fish Oil, 100 softgels 1X
XXL Nutrition - Vitamine D3 - 3000IU, 60 gelcaps 1X

Dus toch proberen om wat spieren te kweken :)

Terug
Naar boven