- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Jij kent de klassiekers tenminste. >1M views. Onwetende mensen hier.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jij kent de klassiekers tenminste. >1M views. Onwetende mensen hier.![]()

Laat ons ook meegenieten Bubsie....pics!!!Ader op mijn rechter bicep wordt goed zichtbaar. Beetje trots![]()

Heb als ik in bed lig altijd last van een droge mond.
Ga dan drinken, drinken en meer drinken.
Eindstand ik moet 4x m'n bed uit s'nachts om naar de wc te gaan.
Nu gewoon smintjes naast bed gezet omdat je dan je natuurlijke speekselproductie op gang helpt. Waarom heb ik deze lifehack nooit ergens gezien?

Ik wil hierbij dit weer intrekken.
Gisternacht die hele pot smintjes opgegeten en ben nu helemaal verstopt
10/10 maagkramp

Precies, dus climate change staat niet gelijk aan global warming. Global warming valt wel onder climate change.Als je wilt mierenneuken niet.
In the modern context the terms global warming and climate change are commonly used interchangeably, but climate change includes both global warming and its effects, such as changes to precipitation and impacts that differ by region.
Precies, dus climate change staat niet gelijk aan global warming. Global warming valt wel onder climate change.
Het is dus per definitie fout om climate change global warming te noemen. Global warming kan je daarentegen dus wel climate change noemen.
Dat in de huidige context beide begrippen samen worden gebruikt is, althans volgens sommigen, omdat opwarming de huidige klimaatverandering is.
Klimaatverandering is niet eens discutabel. Het klimaat is sinds het ontstaan een paar miljard jaar geleden altijd al onderhevig geweest aan verandering. Global warming daarentegen...
ik krijg nog ooit een hartverzakking
Ja ik merk dat ik me er soms ook te druk om maak, ik snap gewoon niet waarom iedereen er in blijft trappen.. Het lijkt allemaal zo obvious, maar goed.. Volgende onderwerp is inderdaad fijner voor de stresslevels..
....well played