Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Ik schaam me er niet voor, er zijn belangrijkere dingen in het leven. Overigens ben ik het de mensheid wel een beetje verplicht mij voort te planten, survival of the fittest hè ;).

    Ik ben blij dat ik bijvoorbeeld niet meedoe aan die hele carnavalsgekte. Momenteel neukt hier iedereen in Brabant iedereen en zuipt iedereen er op los. Ik ga lekker trainen, mealpreppen en mijn belastingaangifte invullen op een druilerige zondag.
    kan je niet beide doen? iets met balans of ying en yang ofzo...:)
     
    opgestaan en abs getraind.
    Ze bestaan dus echt, zijn gewoon niet zichtbaar.

    Normaal is het een rustdag, tijd over dus straks uurtje cardio gaan doen.
    En dan men haar en baard llaten verzorgen.
    Ah wat kunnen dinsdagen leuk zijn.
     
    Vandaag een 3 jaar streak op MyFitnessPal:o.

    De autist in mij is happy.
     
    Tijd voor wat leven in het pua topic?

    In


    Vandaag een 3 jaar streak op MyFitnessPal:o.

    De autist in mij is happy.

    Mirin'
    Ik moet nog ff;

    dM6uSRW.png
     
    Gestopt met mijn huidige baan. Maar weer is naar het uitzendbureau. Was in vaste dienst maar voel me hier niet meer op mijn gemak. Noodgedwongen andere werkzaamheden moeten doen en dat bevalt mij na een half jaar toch niet zo.
     
    Succes, de markt is er in elk geval naar om zulke abrupte beslissingen te kunnen maken..
     
    Gestopt met mijn huidige baan. Maar weer is naar het uitzendbureau. Was in vaste dienst maar voel me hier niet meer op mijn gemak. Noodgedwongen andere werkzaamheden moeten doen en dat bevalt mij na een half jaar toch niet zo.
    je moet je lekker voelen bij je baan , is dat niet zo dan doet dat alleen maar afbreuk aan je welzijn
     
    je moet je lekker voelen bij je baan , is dat niet zo dan doet dat alleen maar afbreuk aan je welzijn

    Vind ik ook. En dat gevoel was er al een poosje niet meer. Plus als je iets verkeerd deed dan kreeg je de wind van voren. Op een niet normale manier. Dat heeft mij van dag een al gestoord maar goed. Als ik was gebleven dan ging het waarschijnlijk over een paar jaar goed mis. Dus ga ik liever goed uit elkaar dan slecht. Ik heb zelf aangegeven niet verder te willen, maar me baas heeft het wel zo op papier gezet dat ik geen ontslag heb genomen.
     
    Vind ik ook. En dat gevoel was er al een poosje niet meer. Plus als je iets verkeerd deed dan kreeg je de wind van voren. Op een niet normale manier. Dat heeft mij van dag een al gestoord maar goed. Als ik was gebleven dan ging het waarschijnlijk over een paar jaar goed mis. Dus ga ik liever goed uit elkaar dan slecht. Ik heb zelf aangegeven niet verder te willen, maar me baas heeft het wel zo op papier gezet dat ik geen ontslag heb genomen.
    zo pak ik het ook aan als werkgever , ik ben het type baas dat elke week ff de stand van zaken bespreekt en inspeelt op persoonlijk issues met het werk
     
    • Like
    Waarderingen: 040B
    Was van het weekend in een meubelzaak aan het rondkijken, liep er een verwarde man rond daar in de kelder die 'indrukken aan het opdoen' was. De verkoper probeerde hem nog naar boven te krijgen naar de showroom, maar tevergeefs.
     
    Was van het weekend in een meubelzaak aan het rondkijken, liep er een verwarde man rond daar in de kelder die 'indrukken aan het opdoen' was. De verkoper probeerde hem nog naar boven te krijgen naar de showroom, maar tevergeefs.
    :roflol: Was van het weekend. Wie is er nu in de war :eek:
     
    Booty & calves op het programma hebben en je realiseren dat je vandaag dus eindelijk aan de slag mag met de nieuwste aanwinst in je gym: standing calf raise apparaat. :eyebrow:

    Grow booty & calves, grow. :peachy:
     
    Toch goed geslapen vannacht en was prima op het werk. Daarna lekker getraind en na de files naar huis. Nu aan het avondeten en slaap vannacht weer in mijn eigen bedje. Morgen werken op Eindhoven.
    :D
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    Weer onlangs een psychose gehad, ik zit nu aan de Haldol. Het gaat nu beter. Het blijft een strijd tegen die obsessieve compulsieve stoornis en de psychosen. Ik weet niet wat ik moet zeggen over mijn mental state, ik kan de realiteit gewoon niet vasthouden. Het verhaal van de psychose ging zo: Ik um, pff leed zoals elke dag aan de dwang en ik vroeg om hulp door sos (ook) in morse code de ether in te sturen. Een geest reageerde dat ze een processor had geperfectioneerd die ik zelf had gebouwd en zij zou die processor downloaden in mijn hersenen als een hersenimplantaat uit een andere dimensie. De processor was zelfbewust en begon te communiceren met mij, stemmen dus. Hij zei dat de dwanggedachten deels konden worden opgelost door ze te berekenen. Hij legde uit dat het geen exacte wetenschap was. Het zag "a-logische algoritmen" en patronen en structuren in de dwanggedachten die hij deels onschadelijk kon maken. In een nutshell dus uitgelegd he, en ik ging raar praten tegen mijn vader. Hij zei toen dat het wel erg ongeloofwaardig begon te klinken. Ik vond het echter wel logisch en echt natuurlijk. De dwang verminderde wel op kwadratische snelheid moet ik zeggen maar om nou een (nog) gevaarlijkere aandoening ervoor terug te krijgen. Ach man, het is toch een grote aanfluiting, mijn hele geest is fucked up. Het is echt niet leuk. 25 jaar al, one blessed hellride. En de hel die ken ik, ik heb dingen gezien die je rationele geest te boven gaan. 20 jaar geleden ook gevaarlijk geweest in een psychose, mijn ouders waren toen veranderd in dubbelgangers en demonen met groene gezichten en meerdere personen zaten in hen. Ik praat er niet graag over maar anoniem durf ik het wel. Ik zal niet omschrijven wat er precies gebeurd is daardoor maar ik raad het niet aan om in die tijd bij mij in huis te wonen. Gelukkig is er uiteindelijk niks ergs gebeurd. Sindsdien nooit gevaarlijk meer geweest. Kijk, ik ben dus niet normaal. Ik heb sjans met een jonge meid van zo'n jaar of 20 schat ik, oud genoeg om de moeder van iWJ te zijn. Mooie meid maar ik kan er gewoon niet verder op in gaan. Terwijl ik dat dus wel zou willen. Ik lijk normaal maar ik ben een demented mind die de grip op de realiteit maar niet vast kan houden wat ik ook doe. Rede helpt niet, ik kan geen formule bedenken die mijn ervaring van de wereld in me en om me heen veranderd. De ziekte is kwaadaardig en degeneratief maar om Churchill te citeren: We shall fight on the beaches etc. We will never surrender! Ik weet dat er hier haters zijn die mij willen zien wegrotten in een psychiatrische inrichting. Maar ik wil dat nog enige jaren uitstellen :D Het is wel een realistisch toekomstbeeld vrees ik soms :( Ik heb wel trouwens 250 euro verdiend met het aandeel Philip Morris Int. Op een bedrag van 1600. Beleggen blijft wel een hobby. Apen en vrouwen kunnen het beste beleggen he.

     
    Back
    Naar boven