XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #123.682
Gains

20190309_194312.jpg

• #123.683
Op het werk waren gevulde koeken en appeltaart... Ik heb het vriendelijk geweigerd... En dan aan het einde van de dag in my fitnespal zien dat daardoor je macro's en kcals kloppen voor de dag... Dan wordt de autist in mij toch wel een beetje blij en ben ik trots dat ik geen koek en gebak heb genomen :engel:
Vreten voor de chalenges moet je!

• #123.684
Op het werk waren gevulde koeken en appeltaart... Ik heb het vriendelijk geweigerd... En dan aan het einde van de dag in my fitnespal zien dat daardoor je macro's en kcals kloppen voor de dag... Dan wordt de autist in mij toch wel een beetje blij en ben ik trots dat ik geen koek en gebak heb genomen :engel:

Met 60 kilo kun je toch beter een extra koekje en een extra stukje appeltaart nemen?

• #123.686
  • #123.687
Terwijl ik mezelf aan het volstouwen was, heeft mijn vriend het interieur van de S weer helemaal in elkaar gestoken :woot: We hadden deze namiddag al samen de kooi vastgemaakt, en nu zit al de rest ook alweer op zijn plek. Bijna weer VTEC :D

• #123.688
Maar jij moet juist aankomen :(

Vreten voor de chalenges moet je!

Maar ik wil zichtbare abs en die kloten vet rolletjes op de onderrug moeten weg.... De zomer komt, na de zomer maar weer bulken :D

Met 60 kilo kun je toch beter een extra koekje en een extra stukje appeltaart nemen?

Maar ik ben al van ooit 58 Kg naar dik 63 gegaan :o

• #123.689
Ik heb niet alleen deze voor €50:

IMG-20190308-WA0001.jpg

Maar dit Nautilus lower back and abs machine mocht ik ook gratis meenemen omdat het onder de voeten stond :D

20190309_164759.jpg
Ik had deze op Facebook gezet en mag nu bij iemand anders een shoulder press en decline bench gaan afhalen :D
Alleen even uitvogelen hoe ik het hier ga krijgen..
(En mijn kot eindelijk uitbreiden)

• #123.690

Mooi om af en toe even te zien.

Ik snuif niet, meer! Lol

• #123.691
Net bij de jumbo mijn id moeten laten zien.

• #123.692
Het sneeuwt.... in maart.... volgens mij is het klimaatprobleem opgelost... Dat hebben ze toch ff snel voor elkaar gebokst in Amsterdam :haha: :roflol:

Terug
Naar boven