XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

Vissertje1980

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
31 jan 2018
Lengte
1m63
Massa
63kg
Een slipjes ruildag ofsow in het noorden tijdens een noordelijke dbb meet?? :roflol:

EigenWereld

Freaky Bodybuilder
Relnicht
Lid geworden
28 nov 2014
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Kan iemand hem niet rapporteren aan de politie?

Hans_i

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
16 sep 2016
Lengte
1m91
Massa
85kg
Vetpercentage
14%
Nog nooit van gehoord

In Bovensmilde sportte ik bij Sportique. Nu sport ik bij Profitgym in Assen

Is de profitgym wat in Assen? Ik zit zelf in Zwolle bij de profitgym.

Vissertje1980

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
31 jan 2018
Lengte
1m63
Massa
63kg
Is de profitgym wat in Assen? Ik zit zelf in Zwolle bij de profitgym.

Ik sporte voorheen in een klein sportschooltje in het dorp. Toen een klein jaar geleden de profitgym in Assen opende ben ik daar eens gaan kijken en was 10X beter dan de kleine gym in het dorp. Nieuwe spullen, ruim voldoende keuze en tof personeel. Maar er zijn grotere spelers op de markt, daarover moet ik ook eerlijk zijn.

Maar ik heb nog geen seconde spijt gehad dat ik nu bij de profitgym train. Enige wat ruimer zou mogen zijn de openingstijden in het weekend, maar dat heeft meer met mijn onregelmatige diensten te maken.

Hans_i

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
16 sep 2016
Lengte
1m91
Massa
85kg
Vetpercentage
14%
Ik sporte voorheen in een klein sportschooltje in het dorp. Toen een klein jaar geleden de profitgym in Assen opende ben ik daar eens gaan kijken en was 10X beter dan de kleine gym in het dorp. Nieuwe spullen, ruim voldoende keuze en tof personeel. Maar er zijn grotere spelers op de markt, daarover moet ik ook eerlijk zijn.

Maar ik heb nog geen seconde spijt gehad dat ik nu bij de profitgym train. Enige wat ruimer zou mogen zijn de openingstijden in het weekend, maar dat heeft meer met mijn onregelmatige diensten te maken.

Welk apparatuur en squatracks hebben ze daar? Bij ons hebben ze een jaar geleden wat extra apparatuur geplaatst van Hammer Strength. Top spul, beter dan wat er stond.

Naar boven