ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Leave katje alone
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Albanië ben ik enkel doorheen gefietst toen ik in Macedonië aan het Meer van Ohrid verbleef. Volgens mij was een rondje om het meer het ca. 100 km fietsen. Albanië is trouwens één van de goedkoopste landen van Europa. Macedonië is ook niet duur en Ohrid is gezellig toeristisch, maar nog niet te massatoeristisch. Wel best veel Nederlanders (houd ik normaal gesproken niet zo van, maar ik vond het niet storend, aangezien het niet van dat Chersonissos-volk is), zou mogelijk hiermee te maken hebben:deze landen staan samen met Polen en Albanië zeker op mijn wensenlijstje
Vond Hongarije en Budapest ook echte aanraders. Roemenië nog niet bezocht, maar staat op de planningBen ook wel benieuwd hiernaar!
Macedonië, Slovenië en Hongarije vond ik echt top en Roemenië staat zeker nog op mijn lijstje (sowieso Transsylvanië).
Sta nu te wachten op me volgende vlucht. Persoonlijk vind ik het onoverzichtelijk. Lange na niet zo duidelijk als op shiphol. Wat me wel verbaasd is dat iedereen die ik aanspreek toch wel fatsoenlijk engels kan.maak een kleine reisverslagje bro,Roemenië lijkt me interessant genoeg om een keer te bezoeken
Inderdaad! Heen en terug naar Indonesië met een lege stoel naast meAls frequente reiziger kan ik bevestigen dat een lege stoel naast je een van de mooiste dingen is die er bestaan.
2e vlucht had ik ook een lege stoel naast me en ander kant een gangpad.
Wat een verpaupert land zeg. De bijlmer is er een luxe buurt bij. Zoals ik dacht dat het er uit zou zien. Zo ziet het er ook uit.
Hotel is goed genoeg voor 6 dagen.
@Skatermarvin
Echt een land voor jou. Monster blik 500ml kost 2 lei. Ongeveer 0.46€
Sta nu te wachten op me volgende vlucht. Persoonlijk vind ik het onoverzichtelijk. Lange na niet zo duidelijk als op shiphol. Wat me wel verbaasd is dat iedereen die ik aanspreek toch wel fatsoenlijk engels kan.
Overigens heb ik geen tijd om rond te kijken hier. Morgenvroeg beginnen met werken en zaterdag om 4:45 moet ik weer in Cluj op het vliegveld staan voor me terug vlucht
Mijn testosteron ging omhoog toen ik die Ferrari enzo kon aanraken
![]()
Mijn testosteron ging omhoog toen ik die Ferrari enzo kon aanraken
![]()

Het is maar een stuk metaal. Ik denk dat je testosterongehalte ergens anders skyhigh door is. Je eigen productie is overigens zero neem ik aan.Mijn testosteron ging omhoog toen ik die Ferrari enzo kon aanraken
![]()

WTF, zelfs met twee handen/armen doe ik 'm dat niet na. :rolfol: Als die gast geen lichamelijke beperking zou hebben, zou ie zo Schwarzenegert er uit liften.
STUK METAAL!?!?Het is maar een stuk metaal. Ik denk dat je testosterongehalte ergens anders skyhigh door is. Je eigen productie is overigens zero neem ik aan.
WTF, zelfs met twee handen/armen doe ik 'm dat niet na. :rolfol: Als die gast geen lichamelijke beperking zou hebben, zou ie zo Schwarzenegert er uit liften.
Ik ben hitsig
Met een likje verf en wat elektronica.