AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #124.702
deze landen staan samen met Polen en Albanië zeker op mijn wensenlijstje
Albanië ben ik enkel doorheen gefietst toen ik in Macedonië aan het Meer van Ohrid verbleef. Volgens mij was een rondje om het meer het ca. 100 km fietsen. Albanië is trouwens één van de goedkoopste landen van Europa. Macedonië is ook niet duur en Ohrid is gezellig toeristisch, maar nog niet te massatoeristisch. Wel best veel Nederlanders (houd ik normaal gesproken niet zo van, maar ik vond het niet storend, aangezien het niet van dat Chersonissos-volk is), zou mogelijk hiermee te maken hebben:
https://nl.wikipedia.org/wiki/A._den_Doolaard-monument
Genoeg bezienswaardigheden en Skopje was echt leuk qua binnenstad, cultuur, religie, bezienswaardigheden. In Hongarije is het Balatonmeer leuk en Boedapest een stad die je zeker niet missen. Slovenië is mooi qua natuur (ik kampeerde aan het Meer van Bled), fietsen, rafting, bergbeklimmen etc. Goeie wegen, faciliteiten en meer vergelijkbaar met West-Europa qua standaarden dan met de rest van voormalig Joegoslavië.

• #124.703
Ben ook wel benieuwd hiernaar!
Macedonië, Slovenië en Hongarije vond ik echt top en Roemenië staat zeker nog op mijn lijstje (sowieso Transsylvanië).
Vond Hongarije en Budapest ook echte aanraders. Roemenië nog niet bezocht, maar staat op de planning

• #124.704
maak een kleine reisverslagje bro,Roemenië lijkt me interessant genoeg om een keer te bezoeken
Sta nu te wachten op me volgende vlucht. Persoonlijk vind ik het onoverzichtelijk. Lange na niet zo duidelijk als op shiphol. Wat me wel verbaasd is dat iedereen die ik aanspreek toch wel fatsoenlijk engels kan.

Overigens heb ik geen tijd om rond te kijken hier. Morgenvroeg beginnen met werken en zaterdag om 4:45 moet ik weer in Cluj op het vliegveld staan voor me terug vlucht

• #124.706
2e vlucht had ik ook een lege stoel naast me en ander kant een gangpad.

Wat een verpaupert land zeg. De bijlmer is er een luxe buurt bij. Zoals ik dacht dat het er uit zou zien. Zo ziet het er ook uit.
Hotel is goed genoeg voor 6 dagen.

@Skatermarvin
Echt een land voor jou. Monster blik 500ml kost 2 lei. Ongeveer 0.46€

• #124.707
2e vlucht had ik ook een lege stoel naast me en ander kant een gangpad.

Wat een verpaupert land zeg. De bijlmer is er een luxe buurt bij. Zoals ik dacht dat het er uit zou zien. Zo ziet het er ook uit.
Hotel is goed genoeg voor 6 dagen.

@Skatermarvin
Echt een land voor jou. Monster blik 500ml kost 2 lei. Ongeveer 0.46€

Vind je? Ik vond het echt onwijs gaaf om heen te mogen!
Rondreis Bali, Lombok, gili meno en nusa lembongan.

• #124.708
Sta nu te wachten op me volgende vlucht. Persoonlijk vind ik het onoverzichtelijk. Lange na niet zo duidelijk als op shiphol. Wat me wel verbaasd is dat iedereen die ik aanspreek toch wel fatsoenlijk engels kan.

Overigens heb ik geen tijd om rond te kijken hier. Morgenvroeg beginnen met werken en zaterdag om 4:45 moet ik weer in Cluj op het vliegveld staan voor me terug vlucht

Herkenbaar voor wat betreft het werken. Zit nu zelf in de trein richting Schiphol. Straks naar Belfast. Staat een taxi te wachten, meteen door naar het werk en daarna pas hotel. Vrijdagavond pas om 23:00 uur een keer thuis. Enige voordeel is dat ik dit keer middenin Belfast zelf zit dus kan er ‘s avonds na het trainen in de hotelgym nog op uit. Guinness here I come.

• #124.711
Hoezo obstakels overwinnen..
Die kerel heeft ballen..:wl:

• #124.712
Mijn testosteron ging omhoog toen ik die Ferrari enzo kon aanraken

BC565A0F-3612-474F-A3EA-71E39238DBF5.jpeg

• #124.715
Mijn testosteron ging omhoog toen ik die Ferrari enzo kon aanraken

BC565A0F-3612-474F-A3EA-71E39238DBF5.jpeg
Het is maar een stuk metaal. Ik denk dat je testosterongehalte ergens anders skyhigh door is. Je eigen productie is overigens zero neem ik aan. :P
WTF, zelfs met twee handen/armen doe ik 'm dat niet na. :rolfol: Als die gast geen lichamelijke beperking zou hebben, zou ie zo Schwarzenegert er uit liften.

• #124.716
Het is maar een stuk metaal. Ik denk dat je testosterongehalte ergens anders skyhigh door is. Je eigen productie is overigens zero neem ik aan. :P

WTF, zelfs met twee handen/armen doe ik 'm dat niet na. :rolfol: Als die gast geen lichamelijke beperking zou hebben, zou ie zo Schwarzenegert er uit liften.
STUK METAAL!?!?

• #124.720
Vandaag belde er een kerel aan voor een of ander goed doel of een energiemaatschappij. Toen ik opendeed, vroeg hij: "hoi, zijn je ouders ook thuis?" :emo:
Heb maar gezegd van niet, want dat was wel gemakkelijk om snel van de situatie af te komen hahahaha.:hahaha:

Geen idee hoe oud hij dacht dat ik was, maar ben zeker 10 jaar ouder dan zijn schatting. :roflol:

Terug
Naar boven