Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Deze kwam even hoi zeggen na de regen

    20190604_230444.jpg


    20190604_230426.jpg
     
    Deel 2 van de ontmoeting met de politie ambtenaar : het ging dus om een statige bordes trap die de man wou laten vervangen , voor een strak modern exemplaar na met de man gesproken te hebben ( over zijn wensen en doelen ) hebben we besloten dat we trouw aan het orgineel blijven met een moderne twist . al met al heb ik hem een beetje gematst omdat ik gewoon te needy ben naar een flinke trap klus :)
     
    Deel 2 van de ontmoeting met de politie ambtenaar : het ging dus om een statige bordes trap die de man wou laten vervangen , voor een strak modern exemplaar na met de man gesproken te hebben ( over zijn wensen en doelen ) hebben we besloten dat we trouw aan het orgineel blijven met een moderne twist . al met al heb ik hem een beetje gematst omdat ik gewoon te needy ben naar een flinke trap klus :)
    Je lijkt xz_sissy_x wel. Die krijgt ook altijd een trap na van de politie. :D
     
    Hoelang behoud je een droog shape als je off gaat?:roflol: Ik weet dat training en voeding grotendeels een rol speelt maar kleine ballen+cardio is volgensmij geen goede combinatie
     
    Deel 2 van de ontmoeting met de politie ambtenaar : het ging dus om een statige bordes trap die de man wou laten vervangen , voor een strak modern exemplaar na met de man gesproken te hebben ( over zijn wensen en doelen ) hebben we besloten dat we trouw aan het orgineel blijven met een moderne twist . al met al heb ik hem een beetje gematst omdat ik gewoon te needy ben naar een flinke trap klus :)

    giphy.gif
     
    Zit daar voldoende eiwit in? Chinezen zijn doorgaans immers redelijk klein en niet al te dik; niet veel "vleesch" aan dus :p
    Wat is dat toch met jou en Chinezen..
     
    Zit daar voldoende eiwit in? Chinezen zijn doorgaans immers redelijk klein en niet al te dik; niet veel "vleesch" aan dus :p
    Nee valt wel mee, wel veel carbs en zout, dus lekker pompen zo:D
     
    Wat is dat toch met jou en Chinezen..
    Correctie. Jij was degene die laatst een opmerking over Chinezen maakte; ik merkte gewoon op dat jij blijkbaar graag katten eet.
    En dat is nog geeneens vegan! :p
     
    Laatst bewerkt:
    Back
    Naar boven