XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #126.601
@dreamy1 gelukkige verjaardag.
Na het werk vieren met een 4 platen chest work out!

• #126.605
Schade van de vakantie + 2,2kg en gewoon lekker genoten met eten en drinken.....ik vindt het prima!!
nu weer low carb en morgen weer sporten....ik zit nog een beetje in mn vakantie roes :cool:

• #126.606
Ontvang een toeslag van 200% op tweede pinksterdag waarbij mijn uurloon nu 21,76€ is.
Heb een shift van 6 uur waarbij ik 130€ pak.

Ga met een glimlach naar werk en met een glimlach straks weer naar huis.

Happy birthday voormij trouwens ben 21 geworden.

Eerste pinkster pakte ik 300% :roflol:
Gefeliciteerd! :hb:
Mag je eindelijk over AAS gaan nadenken en posten.

• #126.607
Ontvang een toeslag van 200% op tweede pinksterdag waarbij mijn uurloon nu 21,76€ is.

Nu mag je eindelijk in de anabolen sectie posten :D
Gefeliciteerd met je verjaardag, mogen er nog velen komen :D

• #126.608
  • #126.609
200% is ook een mindf*ck ..wordt extra belast....dat mag de pret niet drukken ....werken op je verjaardag? je moet het maar kunnen! :P

:hb: dat je maar groot en sterk mag worden.....oh ja en ook gezond mag blijven

:klink:

• #126.611
Mina (onze adoptiekat) kwam voor het eerst zelf toenadering zoeken. Blij dat ze zich thuis begint te voelen! :)
das fijn..... katten zijn ook erg nieuwsgierig...als jij rustig bent ..straal je dat uit en komen ze naar je toe....gaan op je schoot liggen en spinnen...echt lief!!

• #126.612

Gefeliciteerd :hb:

• #126.613

Gefeliciteerd je mag nu eindelijk legaal
Praten over je gebruik op dit forum.

@Sanca Magni hoe heeft dit kunnen gebeuren dat een 20 jarige over ze gebruik kon praten. Ik eis een verklaring

• #126.615

@Sanca Magni hoe heeft dit kunnen gebeuren dat een 20 jarige over ze gebruik kon praten. Ik eis een verklaring

Omdat hij er pas later achter kwam dat dreamy nog Niet de geschikte leeftijd had. Maar aangezien hij als een idioot gebruikt leek het de mods veiliger dat dreamy een optie had Er toch over te praten of als hij vragen had. :)

• #126.616

@Sanca Magni hoe heeft dit kunnen gebeuren dat een 20 jarige over ze gebruik kon praten.
Omdat hij er pas later achter kwam dat dreamy nog Niet de geschikte leeftijd had. Maar aangezien hij als een idioot gebruikt leek het de mods veiliger dat dreamy een optie had Er toch over te praten of als hij vragen had. :)
zie je @GetBig XXL ik ben een uitzondering

• #126.618

Dus als xzyixxizzizxyz zich had voorgedaan als een minderjarige dan...

Terug
Naar boven