Van mij. (met rohypnol bezwanger ik wel vaker vrouwen)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van mij. (met rohypnol bezwanger ik wel vaker vrouwen)
Jij kon toch geen kinderen krijgen?Misschien word ik wel huismoeder, zit ik lekker thuis en hoef ik niet te werken en ben jij dood. Waar is je voordeel nu, heh!?

never forgetWifi op de trein, woohoo!
Dat was er nog niet toen ik drie jaar geleden nog dagelijks de trein naar het werk na

Hoezo ben ik grappig? De manier waarop ik praat? Grappig op welke manier? Grappig zoals een clown? Ik amuseer je? 'k Ben er voor je entertainment? Wat is er zo grappig aan mij?

Een clown, CLOWN.Hoezo ben ik grappig? De manier waarop ik praat? Grappig op welke manier? Grappig zoals een clown? Ik amuseer je? 'k Ben er voor je entertainment? Wat is er zo grappig aan mij?![]()
Mijn naam is Maximus Decimaal Kansloosius, commandant van het Leger Des Heils Noord, en generaal van de Felix Kattenvoer Legioenen, loyale knecht van de echte Twink, @mat. Vader van een gebande zoon, en vrouw met chlamydia. En ik zal mijn wraak hebben, in dit leven of het volgende.
Mijn naam is Maximus Decimaal Kansloosius, commandant van het Leger Des Heils Noord, en generaal van de Felix Kattenvoer Legioenen, loyale knecht van de echte Twink, @mat. Vader van een gebande zoon, en vrouw met chlamydia. En ik zal mijn wraak hebben, in dit leven of het volgende.
Bek dicht, drankverslaafde pauper.
Jouw aardig karakter en charisma stralen door het scherm van m'n mobiel. Dat geeft een goed gevoel.Hoezo ben ik grappig? De manier waarop ik praat? Grappig op welke manier? Grappig zoals een clown? Ik amuseer je? 'k Ben er voor je entertainment? Wat is er zo grappig aan mij?![]()
Steel mijn oneliners niet, of anders...

Flauw om zoiets te zeggen.
kom dan
Als ik een geweer had, en een boot, dan was je nu hartstikke dood.