AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #127.481
Zal ik een dnp log houden?
Als mensen geïnteresseerd zijn

• #127.485
Ik zoek nog iemand die mij wilt pijpen. bij interesse kun je me een PM sturen. Ik vraag hiervoor minder geld dan de Lidl.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #127.487
Een echte man kan zelf huishouden
Elke debiel kan dat.
Ik heb net gedweild en de wc gedaan. Ik heb weinig vrije tijd en ben doorgaans mijn halve weekend kwijt aan huishouden, boodschappen en preppen (doordeweeks zelden thuis). Mijn vrije tijd is mij wat waard, dus zou het graag uitbesteden zodat ik in de zon kan liggen en met @pat82 kan chillen. :)

• #127.488
  • #127.491
Jij voelt je wel meer dan een ander he.
Wat een gelul, ik loop maar te geinen. Iedereen is gelijk staat in de Koran. ;)
Ik heb veel met personeel gewerkt en hierdoor alleen maar heel veel waardering gekregen voor de werkvloer. Bij de Landmacht spreken ze elkaar aan met de rang, wij bij de Luchtmacht met de voornaam. :)
Ik zou bijvoorbeeld niet zomaar mijn auto kunnen fixen en heb twee linkerhanden. Ik ben vaak zelfs jaloers op mensen die praktisch inzicht hebben en praktischer zijn aangelegd. Een universitaire studie is leuk, maar vrij theoretisch en in de praktijk heb je er vaak niet superveel aan. Helaas word je in deze maatschappij soms toch enkel geselecteerd op vooropleiding, terwijl praktijkervaring en instelling mijns inziens vaak veel belangrijker zijn.

• #127.493
  • #127.494
  • #127.495
  • #127.497
  • #127.500
Elke debiel kan dat.
Ik heb net gedweild en de wc gedaan. Ik heb weinig vrije tijd en ben doorgaans mijn halve weekend kwijt aan huishouden, boodschappen en preppen (doordeweeks zelden thuis). Mijn vrije tijd is mij wat waard, dus zou het graag uitbesteden zodat ik in de zon kan liggen en met @pat82 kan chillen. :)
Jaja

Terug
Naar boven