Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Ijsje, Sangria, zon, Rally vroemvroem :D
    Ja prima schat vertel me meer over naverbrander. Mach 2 vroem schat hoe is dat nou.
     
    Volgens mijn collega verdien je ongv 800/1300€ stagevergoeding per maand door op Schiphol stage te lopen. Dat klonk zeker mooi, want dan hoeft deze kast niet meer kratten bier te lopen smijten in de winkel. Daarnaast mag ik gratis reizen en al, studiefinanciering erbij.

    Joepieee
     
    Volgens mijn collega verdien je ongv 800/1300€ stagevergoeding per maand door op Schiphol stage te lopen. Dat klonk zeker mooi, want dan hoeft deze kast niet meer kratten bier te lopen smijten in de winkel. Daarnaast mag ik gratis reizen en al, studiefinanciering erbij.

    Joepieee
    Lekker lenen
     
    Terugbetalen hoeft hij toch niet.
     
    Ijsje, Sangria, zon, Rally vroemvroem :D

    Ja prima schat vertel me meer over naverbrander. Mach 2 vroem schat hoe is dat nou.
    Galen Het verbaasd mij dat je 'Ijsje' niet corrigeert naar 'IJsje'.

    *edit* Sangria en Rally met kleine letter. Ook de zin afsluiten met een punt natuurlijk.

    Je begint toch niet soft te worden? Wie moet ons anders behoeden voor de verloedering van de Nederlandse taal?
     
    Laatst bewerkt:
    Gefeliciteerd! :thumb:
    Ben nu wel benieuwd wat het topic van je thesis is.
    Thanks! Onderzoek gedaan naar de effectiviteit van beïnvloedend gedrag van medewerkers (denk aan wit voetje halen, promotie van eigen achievements etc) op hun eindbeoordeling ontvangen van de manager.
     
    Thanks! Onderzoek gedaan naar de effectiviteit van beïnvloedend gedrag van medewerkers (denk aan wit voetje halen, promotie van eigen achievements etc) op hun eindbeoordeling ontvangen van de manager.
    Interessant. In welke opleiding precies?
    Ik veronderstel dat je nu bent afgestudeerd dan. Meteen gaan werken nu of plan je nog een ManaMa te doen?
     
    Eens tussen 'n paar foto's kijken toen ik ooit n fotootje had gemaakt van mn schattige beentjes en toch beetje trots zijn :p
     
    Back
    Naar boven