XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

Alexsdc

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
21 jan 2015
Lengte
1m88
Massa
96kg
Vetpercentage
14%
In de praktijk kun je er zeker alle kanten mee op, niets mis mee. Op de TU en binnen mijn werk worden er altijd een beetje gekscherend grapjes gemaakt over TB en of het wel of niet een technische studie is (of een bedrijfskundige). In de praktijk kun je er denk ik nog meer mee dan met een echt technische studie (zeker WO, dat is zo theoretisch en in het bedrijfsleven heeft TB waarschijnlijk nog wel meer meerwaarde). :thumbup:

dat is idd wel een probleem waar ik tegen aanloop met solliciteren. We zijn minder technisch dan echte technische studies maar we zijn wel meer technisch dan het echte bedrijfskunde. Probleem zit hem vooral in de toevoeging Technische. Dan gaan mensen al gauw denken dat je praktisch bent, terwijl het toch voornamelijk theoretisch is.
Voor techneuten kan ik begrijpen dat tbk'ers niet serieus genomen worden. Heb genoeg wijsneuzen op de opleiding die discussies aangaan met ICT'ers wat zij het beste vinden en maar doordrammen, terwijl je eigenlijk de expertise van die mensen moet gebruiken om tot de beste oplossing te komen..

De meesten komen ook voornamelijk terecht in functies als project managers.

Sparks79

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2019
Lengte
1m94
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
In de praktijk kun je er zeker alle kanten mee op, niets mis mee. Op de TU en binnen mijn werk worden er altijd een beetje gekscherend grapjes gemaakt over TB en of het wel of niet een technische studie is (of een bedrijfskundige). In de praktijk kun je er denk ik nog meer mee dan met een echt technische studie (zeker WO, dat is zo theoretisch en in het bedrijfsleven heeft TB waarschijnlijk nog wel meer meerwaarde). :thumbup:

Hangt ook wel heel erg van je persoonlijkheid en andere skills af.

HB89

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
8 mrt 2007
Lengte
1m96
Massa
115kg
Dat ik over +/- 7 uur in de sportschool sta om benen te doen!

ACE

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
26 aug 2018
Aan de Belgen hier; wat is de Belgische variant van marktplaats?

ThuggishRuggish

🧊
Elite Member
Lid geworden
28 mei 2014
Maakt dat jouw dag goed?
Nee ik beantwoord zijn vraag?

Nou we gaan weer Weer beginnen.

20190709_130810.jpg

Fallingout

King of Manlets
Elite Member
Relnicht
Lid geworden
18 mei 2014
Lengte
1m89
Massa
95kg
Vetpercentage
18%
Mooi is dat he! Ik kan daar ook nooit genoeg van krijgen! Ik fiets altijd een km of 7 door het bos. Altijd op dezelfde plek een roofvogel, kwam er nooit echt uit wat het was (voor mij zijn het altijd buizerds :roflol: ) tot "hij" me laatst tegemoet kwam vliegen en ongeveer op een meter hoogte over me heen vloog, was ook een uil.. Echt supervet!

Hoewel ik regelmatig reeen, eekhoorns, allerlei vogeltjes en roofvogels zie blijf ik dat altijd ontzettend bijzonder vinden. Zit er al een tijdje over te denken om een gopro aan te schaffen ofzo, zodat ik kan filmen wat ik tegenkom, zo mooi om al die dieren te zien! Is ook veel leuker om te laten zien dan om te vertellen "gohhh vandaag 3 eekhoorns, een specht en een hert gezien!".

Op de terugweg net

Hij zat eerst een stuk dichterbij maar precies toen ik een foto wilde maken ging die verder zitten.

90% zeker een buizerd. Ook wel de meest voorkomende geloof ik.

20190709_172422.jpg

Claire

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
9 jun 2019
Lengte
1m62
Twee dagen vrij nu...en op de terugweg van mijn werk langs baby konijntjes gefietst, moest gelijk aan dit topic denken haha

Bosco55555

Colossal Veteran
Lid geworden
18 dec 2012
Lengte
1m71
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Twee dagen vrij nu...en op de terugweg van mijn werk langs baby konijntjes gefietst, moest gelijk aan dit topic denken haha
Mooi hé? Allemaal kleine Flappies

Naar boven