ThomasGroenlo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb een site helemaal moeten tikken (HTML/CSS) echt ****ed.
met dreamweaver en fotosoep is het veel leuker.

Je snapt dat ik informatica studeer en professionele ervaring heb met html, css, javascript, php, mysql en ajax?Doe je daar een opleiding voor? Zoek iemand die een website kan maken.

En dat stelt nog vrij weinig voor hehe. Wordt pas leuk als je 'n back-end hebt van 'n paar duizend regels.ik heb een site helemaal moeten tikken (HTML/CSS) echt ****ed.
met dreamweaver en fotosoep is het veel leuker.
Je snapt dat ik informatica studeer en professionele ervaring heb met html, css, javascript, php, mysql en ajax?
En dat stelt nog vrij weinig voor hehe. Wordt pas leuk als je 'n back-end hebt van 'n paar duizend regels.

peanuts brahTuurlijk kun je dat huren ... je introduce .. gewoon naakt meenemen natuurlijk!

ey jongens, net wat formulieren opgehaald van school voor diploma enzo. maar heb 6 Juli gala. dan moet je een pak en shit aan.
Kun je dat ergens huren want op maat maken voor 1 avond is me te veel.
En wat gebeurd er met je Introducé?
btw, heb een 8,7 gehaald voor engels examenpeanuts brah
Uiteraard, even kledingverhuur in de buurt zoeken, hebben vast en zeker smokings. Introducé na de tijd meenemen naar huis.

18 brah
16 jarige chicks .. jam jam 
Alhoewel, ik heb 't niet zo op twentse dames .. daarbij scoor ik niet zulke hoge ogen 

21:2 =10,5+7 = 17,5 ,pedo!
We schelen maar 4 jaar ... das nog legaal