Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Gedoucht en begon weer te zweten. Dan maar lekker op het balkon dineren, beetje laat, maar lekker koel hier. :meal:
5hX4ufZvIOe0AsWFUmPHfYs7MrEp8VboBa44VeecJR6UhDKrDCzdctGMRaK7WL6sDMfzAzELwjFSyV4DO0=w1112-h625-no.jpg

GeenEiwittenVoorJe18Bent

Ripped Bodybuilder
Winner Of The Internet
Lid geworden
24 okt 2016
Lengte
1m80
Massa
50kg
Vetpercentage
35%
De meeste mensen zijn niet op zoek naar de waarheid, maar lezen liever een verzonnen verhaal zoals de Bijbel, De Koran, Harry Potter en Lord of The Rings, Don Quichot.
Hu? De Bijbel verzonnen verhaal?
De Bijbel is wel het woord van God en de enige waarheid hé meneertje.

• Like
Waarderingen: 040B

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Heb jij je audio ook geblokt?

Bekijk bijlage 461711
En er zit tape op je scherm. Snij dat is recht af!
Haha, nee, had al zo'n reactie verwacht; dat heeft niets met m'n webcam (die het toch niet doet) te maken. Dat is een post it met een reminder, die ik bewust iets over m'n scherm heb hangen. Ik moet vanwege m'n logopedie bepaalde oefeningen doen en op bepaalde dingen letten tijdens eten en spreken (ik eet vaak achter mijn laptop). Aangezien het nog geen automatische trigger is, helpt zo'n dingetje dat net in beeld zit wel en denk 'k iedere keer bij het zien 'o, ja'.:P

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Hu? De Bijbel verzonnen verhaal?
De Bijbel is wel het woord van God en de enige waarheid hé meneertje.
Ja precies, en iedereen die anders gelooft heeft het mis en is fout. Zo denken sommige moslims ook over de Koran en hindoes over de Veda's. Gevolg: oorlogen, kruistochten, terroristische aanslagen, kastenstelsel. Ik heb niets tegen gelovigen (ben ook gelovig opgevoed); wel tegen mensen die dingen letterlijk gaan nemen en (als gevolg daarvan) anderen die anders geloven niet respecteren.

GeenEiwittenVoorJe18Bent

Ripped Bodybuilder
Winner Of The Internet
Lid geworden
24 okt 2016
Lengte
1m80
Massa
50kg
Vetpercentage
35%
Ja precies, en iedereen die anders gelooft heeft het mis en is fout. Zo denken sommige de moslims ook over de Koran en Hindoes over de Veda's. Gevolg: oorlogen, kruistochten, terroristische aanslagen, kastenstelsel. Ik heb niets tegen gelovigen (ben ook gelovig opgevoed); wel tegen mensen die dingen letterlijk gaan nemen en (als gevolg daarvan) anderen die anders geloven niet respecteren.
Same, elke zondag naar de kerk. Fucking waste of time.

• Like
Waarderingen: BB_

GeenEiwittenVoorJe18Bent

Ripped Bodybuilder
Winner Of The Internet
Lid geworden
24 okt 2016
Lengte
1m80
Massa
50kg
Vetpercentage
35%
Nee misbruikt worden.
Nope, ons dorp heeft wel een toffe pastoor moet ik eerlijk toegeven. Heb nog een aantal keer misdienaar geweest en natuurlijk ook catechismus bij hem gevolgd, was altijd tof. En achteraf biljarten en eten :D

• Like
Waarderingen: BB_
Naar boven