Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (11 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Lieve Viva lezeressen,

    ik heb mijn sociale activiteit voor vanavond gecanceld om te kunnen sporten. Ben ik nu autistisch?

    Lieve groetjes
     
    Lieve Viva lezeressen,

    ik heb mijn sociale activiteit voor vanavond gecanceld om te kunnen sporten. Ben ik nu autistisch?

    Lieve groetjes

    Sporten ipv DBB??? You mad?
     
    • Like
    Waarderingen: LM
    Wat ben je toch een negatief mens

    negativ.jpg
     
    Lieve Viva lezeressen,

    ik heb mijn sociale activiteit voor vanavond gecanceld om te kunnen sporten. Ben ik nu autistisch?

    Lieve groetjes
    ik denk minder sociaal lijkt me dan toch? Misschien kun je die 2 combineren in de sportschool? Is-da-wa? Slaap je echt lekker vanaaf :D
     
    Lieve Viva lezeressen,

    ik heb mijn sociale activiteit voor vanavond gecanceld om te kunnen sporten. Ben ik nu autistisch?

    Lieve groetjes
    Nooit geweten dat er hier ook mensen zijn die naast DBB nog tijd hebben om aan sport te doen... :o
     
    Sporten ipv DBB??? You mad?

    ik denk minder sociaal lijkt me dan toch? Misschien kun je die 2 combineren in de sportschool? Is-da-wa? Slaap je echt lekker vanaaf :D

    Nooit geweten dat er hier ook mensen zijn die naast DBB nog tijd hebben om aan sport te doen... :o

    Heb met mezelf afgesproken dat ik nu om 19:00 in de gym moet zijn. Dan zet ik mijn grote koptelefoon op en hoor ik gewoon alle mensen niet.
    sociaal genoeg toch.
     
    Sorry... was een niet zo geslaagd grapje dan (alhoewel ik niet de enige ben...).
    Ik probeer het opnieuw: ik wens je morgen oprecht een fijne vrije dag toe!
    Ik weet dat het als grapje bedoeld was :sukkeltje:
     
    Lieve Viva lezeressen,

    ik heb mijn sociale activiteit voor vanavond gecanceld om te kunnen sporten. Ben ik nu autistisch?

    Lieve groetjes

    Nee, tenzij je ook kip, broccoli en rijst eet vandaag
     
    Ziet er strak uit. Daar ga ik zeker af en toe eens trainen. :)
    Is er al een datum of voorsteldata gepland voor de DBB-meet? Ik ben heb de tweede helft van september / eerste week oktober m'n vakantie gepland staan (maar moet nog boeken), dus hoop dat ik kan. :pressing:
    :)
    Waar zou je op vakantie gaan? Al enig idee?
     
    Laatst bewerkt:
    :)
    Waar zou je op vakantie gaan? Al enig idee?
    Waarschijnlijk Turkije of Griekenland ofzo, weet nog niet precies. Geen rondreis of hele verre reis o.i.d., maar ik denk gewoon een relaxvakantie met sporten/eten/chillen en af en toe wat ondernemen. Wil wel een beetje zuidelijk gaan voor goedweergarantie. :)
     
    Back
    Naar boven