Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

Spambod

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
27 dec 2018
Er zijn hier leden die 100% dedicated trainen. Voedingsschemas strikt volgen, aas gebruiken, ... en nog nooit een wedstrijd deden en er ook geen plannen voor hebben.

Dat vind ik dan persoonlijk nog nuttelozer :D

Oke

Ik niet

ThuggishRuggish

🧊
Elite Member
Lid geworden
28 mei 2014
Er zijn hier leden die 100% dedicated trainen. Voedingsschemas strikt volgen, aas gebruiken, ... en nog nooit een wedstrijd deden en er ook geen plannen voor hebben.

Ach als dat iemand zijn passie is kan het geen kwaad toch?

Ano_54321

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
10 aug 2016
Lengte
1m74

Even toevoegen dat ik daarmee niet wil zeggen dat het nutteloos is om 100% dedicated te leven zonder wedstrijdplannen. Het is een mooi doel om het maximum uit je lichaam te halen.

Met bovenstaande post probeer ik maar even op een luchtige manier mee te geven dat iemand die 100% dedicated leeft en ondertussen wat bedsport scoort, er nog meer uithaalt dan enkel een goed lichaam :eyebrow:

Je kan moeilijk stellen dat het perfect te verantwoorden is om 100% je best mogelijke shape na te streven en tegelijk veroordelen dat iemand er mee wil scoren.

Uiteraard zijn de meeste BB'ers, die vooral als doel hebben om te scoren, vaak niet echt dedicated en zoeken ze een snelle weg naar een goed lijf (ondoordacht AAS gebruik)

Ik begrijp dat je die laatste groep niet serieus kan nemen.
Ach als dat iemand zijn passie is kan het geen kwaad toch?

Mijn woorden worden uit context gehaald zo. Ik heb nooit gezegd dat dat kwaad kan.

Ano_05072020

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
18 mei 2019
Lengte
1m78
Massa
102kg
Vetpercentage
13%
Er is ook nog zoiets als bodybuilding waar heel de sport draait om er beter uit te zien als diegene naast je :(

Ik bekijk mezelf niet met iemand anders, ik bekijk mezelf t.o.v. mijn vorige wedstrijd shape.
En ja ik heb fysieken die ik als voorbeeld zie en wat ik na wil bootsen maar ik vergelijk mezelf er niet mee.
Ik vind de schouders van Kevin Levrone perfectie en wil die nabouwen op mijn lijf. Maar kan mezelf nooit met hem vergelijken natuurlijk.

MrDroeftoeter

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
15 mrt 2018
Lengte
1m50
Massa
104kg
Vetpercentage
17%
okjpg.jpg

Bosco55555

Colossal Veteran
Lid geworden
18 dec 2012
Lengte
1m71
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Ik bekijk mezelf niet met iemand anders, ik bekijk mezelf t.o.v. mijn vorige wedstrijd shape.
En ja ik heb fysieken die ik als voorbeeld zie en wat ik na wil bootsen maar ik vergelijk mezelf er niet mee.
Ik vind de schouders van Kevin Levrone perfectie en wil die nabouwen op mijn lijf. Maar kan mezelf nooit met hem vergelijken natuurlijk.
Het mooie v d sport is dat ieder lichaam uniek is ;)

Sparks79

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2019
Lengte
1m94
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
wel een beetje waar. Als je puur voor esthetiek traint, dan train je waarschijnlijk om er beter uit te zien ten opzichte van anderen van hetzelfde geslacht of door op te vallen voor het andere geslacht. Als je 'puur voor jezelf' traint dan zou je je ook met niemand vergelijken, en dat kan gewoon niet. Er is altijd een referentiekader gebaseerd op de beïnvloedbare omgeving.

Beetje ijdelheid wel. Voor het andere geslacht maar stiekem ook wel om een beetje goed over te komen bij hetzelfde geslacht.

Niet omdat ik op zoek ben naar een kerel , maar bijvoorbeeldin mijn werk ik merk dat ik dan toch fysiek wat overwicht heb ! Ik ben niet enorm, maar wel groot en sterk. Reken maar dat mannen daar ook op reageren.

2green

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
18 nov 2011
Lengte
1m86
Massa
119kg
Vetpercentage
9%
Een lollige discussie hier op het forum terwijl ik met maten co-op Brawl Stars speel :D

Nog anderen verslaafd aan dat spel hier?

Robin

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
14 feb 2019
Lengte
1m80
Oh we zien elkaar nu elke 2/3 dagen. Ouders ontmoet, samen gezwommen, kermis en maandag sushi. Wel goed dus :D
Je steekt er teveel tijd in, bij jou is het al vrouwen>gym. Laat je niet kennen, voor het te laat is! Kop op man

• Like
Waarderingen: BB_

Camelus

Massive Warrior
Elite Member
Challenge Winner
Lid geworden
6 jun 2015
Niet voor de vrouwtjes en niet voor de mannetjes ;)
Als iemand mij nu niet interessant zou vinden maar afgetraind wel, dan is het per definitie al een persoon die ík niet interessant vind :roflol:

Maar dat weet je dus niet.

Sparks79

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2019
Lengte
1m94
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
Zo, vandaag dagje thuis werken. Beetje bijkomen van de spierpijn waar ik mee opstond :D

Naar boven