ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Komt goed, mijn enige vriend is er weer.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bertolinho heeft vakansi
De overgang van cut naar bulk is altijd even omschakelen, maar als je eenmaal weer in de flow zit (en gainz maakt) is het prima. Anorexia is wel van een andere gradatie, maar een eetstoornis ligt bij sommige mensen met een zeer fanatieke BB- of sportieve levensstijl en uitgekiend voedingsschema op de loer.
Erg herkenbaar. Als ik ergens voor ga, of ergens mee bezig ben, dan doe ik dit ook voor de volle 200%. Erg fanatiek en gedreven dus. Allemaal positief want hierdoor bereikt men vaak het meeste in het leven (op verschillende vlakken). Alleen heeft dat helse tempo soms een weerslag op de gezondheid, op tijd met vrienden/familie, tijd voor ontspanning en dergelijke... Ik moet mezelf ook soms gewoon inhouden om niet te veel te willen doen. Zelf ben ik er mij dan op dat moment vaak niet bewust van. Vandaar het enorme belang aan mijn omgeving die me op tijd kan wijzen op mijn "going into overdrive" tempo en die me ertoe verplicht om het soms iets rustiger aan te doen. Dus jouw vrouw bedoelt het ook vast goed!Ik merk dat ik moeite heb om meer te eten omdat ik eigenlijk niet wil aankomen. Ik ben best blij dat ik nu mijn buikspieren kan tellen. Maar weet ook wel dat ik echt meer moet eten met dit sportregime. Ben gewoon soms erg fanatiek, dat helpt enorm met dingen bereiken in het algemeen (werk, prive, sport) maar ik moet soms wel opletten dat ik niet doorsla..... 'te fanatiek' is bij mij soms wel iets om op te letten. Ik ben dan ook weer zo fanatiek dat ik wel weer massa zal gaan opbouwen.... mijn vrouw vindt het top, maar klaagt ook wel over de tijd die ik in de gym doorbreng en over de hoeveelheden skyr, kipfilet we aanslepen.....

Erg herkenbaar. Als ik ergens voor ga, of ergens mee bezig ben, dan doe ik dit ook voor de volle 200%. Erg fanatiek en gedreven dus. Allemaal positief want hierdoor bereikt men vaak het meeste in het leven (op verschillende vlakken). Alleen heeft dat helse tempo soms een weerslag op de gezondheid, op tijd met vrienden/familie, tijd voor ontspanning en dergelijke... Ik moet mezelf ook soms gewoon inhouden om niet te veel te willen doen. Zelf ben ik er mij dan op dat moment vaak niet bewust van. Vandaar het enorme belang aan mijn omgeving die me op tijd kan wijzen op mijn helse tempo en die me ertoe verplicht om het soms iets rustiger aan te doen. Dus jouw vrouw bedoelt het ook vast goed!![]()
Om 07u15 vertrokken met de mercedes en nu pas terug. Deze middag met de bazen mee naar een beurs
![]()
Beurs in Amsterdam raii?Om 07u15 vertrokken met de mercedes en nu pas terug. Deze middag met de bazen mee naar een beurs
![]()
Is nie van hem hoor, stiekem de chauffeur van zn bazenZo zie je maar ,vanaf het moment dat je kiest voor bodybuilding lacht het leven je toe
Machine beurs in Kortrijk.
Taxi chauffeur geworden?Om 07u15 vertrokken met de mercedes en nu pas terug. Deze middag met de bazen mee naar een beurs
![]()
Cruiser
In b4 foto's van Sanca op een John Deere.
Chauffeur+bodyguard, dubbel loon vragenOm 07u15 vertrokken met de mercedes en nu pas terug. Deze middag met de bazen mee naar een beurs
![]()

Bruuuur

Hoelang blijf je?