- Waardering
- 21.496
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is nice, maar hoe heb je die sambal kunnen maken. Een vriend had een keer sambal van Carolina Reapers gemaakt en z'n armen en gezicht waren helemaal rood uitgeslagen. Zelfs toen ik 3 dagen later in de keuken kwam, sloeg het nog op m'n ogen en neus.Yes it is. Hot as f**k. Heb het net geweten toen ik naar de wc moest..
![]()
Desalnietemin smaakt de sambal echt heel nice.
Vannacht laat ik de sambal in de koelkast nog ff trekken qua smaak. Morgen pasteuriseer ik m en stop ik m in gesteriliseerde glazen potjes. Ongeopend is het dan minstens een jaar houdbaar. Na openen circa 1 tot 2 weken.

Kga zelf 20:30 21:00 naar bed slaap ik door tot 06:00 en voel ik me fris & fruitigGa je dan ook al om 20.00u naar bed ofzo? Knap, ik zou het niet kunnen maar ik ben dan ook alles behalve een ochtendmens.
Liefst nog tot 10uEn dan kom ik aan die het liefst van 02:00 tot 09:30 slaapt![]()
![]()
03:30 tot 11:00 hierEn dan kom ik aan die het liefst van 02:00 tot 09:30 slaapt![]()
![]()
Net beste rondje in tijden gelopen. Klein rondje maar snelheid was hoger en geen last dat van een stijve.![]()
Zie zijn citaat

Bert probeert grappig te doen...
Vraag mij nu wel af heeft Bert dit met of zonder boxershort aan gestuurd.
Vind je zonder lekker opwindend?Vraag mij nu wel af heeft Bert dit met of zonder boxershort aan gestuurd.
Fris en juicyKga zelf 20:30 21:00 naar bed slaap ik door tot 06:00 en voel ik me fris & fruitig
Van jou wel
.Heb jij geluk, ik typ dit zonder boxershort.
Pics please.