AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

Met zo'n zwarte 535i met getinte achterruiten vraag ik er misschien wel een beetje om ja :roflol:
5 past je wel beter dan een 7, denk ik. Gelukkig deed het zich nu voor en niet na 3 mnd. Better luck next time.
 
Met zo'n zwarte 535i met getinte achterruiten vraag ik er misschien wel een beetje om ja :roflol:
hey ik heb ooit een e46 m3 gekocht waarna 20 k km de olie uit spoot , you live you learn :P
 
Ah ja, ik begrijp wat je bedoelt. Eens.
Maar als je het mooi vindt komt dat ook wel goed.

"Who the fuck you think you fuckin' with? I'm the fuckin' boss, 745 white on white that's fuckin' Ross"
 
Maar als je het mooi vindt komt dat ook wel goed.

"Who the fuck you think you fuckin' with? I'm the fuckin' boss, 745 white on white that's fuckin' Ross"
Ik vind hem eigenlijk alleen mooi met deftige velgen en idealiter een M-pakket. De standaarduitvoering met die standaardvelgen vind ik niet zo denderend.
 
True. Elke bmw heeft idealiter een M pakket nodig.
Preach!!!! mijn broertje rijd nu een x1 met m pakketje , gaat meteen wat joi de vivre van die grijze muizenbak uit , edit : dat zegt een volvo liefhebber :P
 
Preach!!!! mijn broertje rijd nu een x1 met m pakketje , gaat meteen wat joi de vivre van die grijze muizenbak uit , edit : dat zegt een volvo liefhebber :P
Ja is echt zo. Interieur idem, sportstoelen enz.
Galen 535i met M pakket is wel gangsta.
 
De drugsdealeruitvoering.
maar zit een bmw voor jou niet krap met je 1.90 plus ?vind de ruimte aan de bestuurders kant toch wel krap bij de meeste modellen als ik eerlijk ben
 
maar zit een bmw voor jou niet krap met je 1.90 plus ?vind de ruimte aan de bestuurders kant toch wel krap bij de meeste modellen als ik eerlijk ben
Nope, no problem. Kunt die stoel heel laag zetten. Alleen de E46 wat krap.
 
Back
Naar boven