- Waardering
- 22.485
Waar? Heb je geen stiekeme foto genomen?Oogverblindende schoonheid gezien vandaag, de serveerster heeft mijn nek vele malen doen draaien. Ok ironicpumper, op zijn dbb's : t'HaT Ass.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar? Heb je geen stiekeme foto genomen?Oogverblindende schoonheid gezien vandaag, de serveerster heeft mijn nek vele malen doen draaien. Ok ironicpumper, op zijn dbb's : t'HaT Ass.
Er is altijd chemie tussen jullie hier. Maar jullie moeten de strijdbijl maar eens begraven. En om IP te beantwoorden. Ik was uit eten gisteren en ik kreeg het behoorlijk warm van de serveerster.@ThuggishRuggish die weer vrienden met mij wilt zijn
Er zit meer chemie in jouw medicijnenEr is altijd chemie tussen jullie hier. Maar jullie moeten de strijdbijl maar eens begraven. En om IP te beantwoorden. Ik was uit eten gisteren en ik kreeg het behoorlijk warm van de serveerster.
wat drink je door de week dan? water bij de wijnHet eerste wijntje is een feit, dat betekent: WEEKEND!![]()

Had voor mezelf een uitzonderings weekend. dat is dit weekend, omdat ik dan een jubileum vier.
Altijd een reden om te drinken dusHad voor mezelf een uitzonderings weekend. dat is dit weekend, omdat ik dan een jubileum vier.
Lees maar terug in mijn log.

Mag toch ook wel joh. Na een week hard werken is dat toch lekker ontspannend. Zolang het geen fles wordtHad voor mezelf een uitzonderings weekend. dat is dit weekend, omdat ik dan een jubileum vier.
Lees maar terug in mijn log.

Jij drinkt niet? Alcohol dam he
gewoon een glasMag toch ook wel joh. Na een week hard werken is dat toch lekker ontspannend. Zolang het geen fles wordt![]()
dat je dat durft zeg hier ...wel met 2 handen, wel een mooie selfie

alcohol is gif voor je gains ....sooooo trueeeeeee!!!
accuraat vetpercentage ook.dat je dat durft zeg hier ...wel met 2 handen, wel een mooie selfie![]()