MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #136.222
Vanmiddag stiekem chocoladeletters verstopt en het kantoor van mijn team getrashed en pepernoten gestrooid en een gedicht opgehangen. Vind het zelf heel leuk, we zullen zien of het ook echt leuk uitpakt.

Daarnaast extra dagje rust, dus morgen de gym in, heb wat pijntjes en tekenen van overbelasting. Dus volume gaat wat omlaag, intensiteit zo hoog mogelijk en even geen pull-ups meer want brachialis lijkt wat overbelast en tenniselleboog aan de andere kant ( al heel lang).

Maar bench,squat, ohp, bor, fly en lunge gaan allemaal omhoog morgen
:cool:

• #136.223
Oja, als iemand tips heeft voor het snel weer normaal krijgen van mijn brachialis en/of de laterale aanhechting + de tenniselleboog aan de andere kant, graag. Kolere - met name die tennisarm; wat duurt dat lang.

• #136.224
  • #136.225
Oja, als iemand tips heeft voor het snel weer normaal krijgen van mijn brachialis en/of de laterale aanhechting + de tenniselleboog aan de andere kant, graag. Kolere - met name die tennisarm; wat duurt dat lang.
Hoe heb je door dat je brachialis overbelast aan het raken is?

• #136.228
  • #136.231
Gisteren maakte mijn dag goed dat ik in de sauna was met een kameraad en hij tegen me zei: zie ik daar nou een sixpack?! . Woop woop! En vandaag gaat de kapper mn dag goed maken en ik ga cadeautjes kopen, dat is ook altijd leuk:kerst:

• #136.239
Ik heb zin in iets geks . IMG-3004.JPG

• #136.240
Je mist wat haar hoor

Terug
Naar boven