Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (30 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

bemoei me nooit met dit soort zaken
maar als we ons joostje nu al moeten gaan bannen, dan gaat er iets niet helemaal goed op ons forum
het is wel opvallend dat de geldingsdrang van sommige moderators enorm is.
just saying
 
Maar waarom is hij gebanned...?
 
O shit dit was niet mijn bedoeling om een relletje te starten.

:(
 
Is geen rel, ik snap het echt niet
 
Hij was wel op zoek gisteren maar wat er gebeurt is idk
 
Niemand wordt zomaar zonder reden geband, dan is er altijd al meer aan vooraf gegaan, met de nodige waarschuwingen, wie dan niet leert moet het voelen.

Wanna bv. is 1 strafpunt verwijderd van de permban maar blijft provoceren, ondanks herhaaldelijke waarschuwingen met en zonder punten
 
images.jpeg
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Niemand wordt zomaar zonder reden geband, dan is er altijd al meer aan vooraf gegaan, met de nodige waarschuwingen, wie dan niet leert moet het voelen.

Wanna bv. is 1 strafpunt verwijderd van de permban maar blijft provoceren, ondanks herhaaldelijke waarschuwingen met en zonder punten
begin met je 2-de punt,
dit is volledig niet terzake doende, van een totaal andere orde, daar gaat het niet over.
punt 1, daar hebben we het over,
natuurlijk komt er niet zomaar een ban, maar dit moet niet ingegeven worden door een persoonlijke opvatting/irritatie.
jij als Sanca Saxon begrijpt dit als geen ander, lijkt me sterk dat je hier achter staat
wij als leden hebben hier topics voorbij zien komen waarvan wij dachten, kan dit wel, topics van en door leden die volledig uit de bocht vlogen.
maar toch altijd met de nuance, wie zegt wat, wanneer en tegen wie, en vooral ook wat is de state of mind van diegene die reageert.
ik lees bijna op dagelijkse basis alle logs en bijdragen van heel veel actieve leden hier, reageren doe ik niet zo vaak, maar ik krijg alles wel mee.
ik heb nu aangaande dit specifieke geval echt niks kunnen vinden wat zou kunnen leiden tot deze beslissing
 
Back
Naar boven