- Waardering
- 34.692
Ja wat denk je? Dreamy traint hardcore jwz challas.
ik ging vandaag naar de gym en toen zei hallo, toen ik naar huis ging zei ik doei, maar eigenlijk ging ik naar de winkel, hihi
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja wat denk je? Dreamy traint hardcore jwz challas.
Oooo wat een boefje ben jij toch ook.ik ging vandaag naar de gym en toen zei hallo, toen ik naar huis ging zei ik doei, maar eigenlijk ging ik naar de winkel, hihi
Alone but dreamyin then.
Oh is dat voor wijn? Ik gebruikte 'm als buttplug

Beginner, is maar een klein stopje hoor.
Klopt, maar het is wel fijn om een hele dag te dragen. Op speciale gelegenheden is dat uiteraars anders
Klopt, maar het is wel fijn om een hele dag te dragen. Op speciale gelegenheden is dat uiteraars anders

@matKlopt, maar het is wel fijn om een hele dag te dragen. Op speciale gelegenheden is dat uiteraars anders
Déjà vu:
haha oops, ja dat topic volg ik niet dus kan er niks aan doenDéjà vu:
![]()

Jezus hobby fotograaf?Morgen op vakantie dus werd tijd om ff een back-up te maken van alle foto's, videos, etc op m'n telefoon naar mn externe hardeschijf.
25k afbeeldingen.. damn
Niet eens eigenlijk. Maar is 4 jaar aan foto's, screenshots en filmpjes. Nu snap ik waarom m'n telefoon zo traag is haha. Zo ff factory resetten.
Ik verwijder vaak bijna alles. Behalve DJ en de kont van Bert. En boze sanci4 jaar aan foto's, screenshots en filmpjes. Nu snap ik waarom m'n telefoon zo traag is haha. Zo ff factory resetten.