XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Was vandaag lekker aan het Deadliften in de Smith Machine, loopt er ineens een knappe dame tegen de bar aan. Ik vroeg nog of ze wat wilde drinken, maar mag pas over 6 weken zei ze. :dunno:
     
    Was vandaag lekker aan het Deadliften in de Smith Machine, loopt er ineens een knappe dame tegen de bar aan. Ik vroeg nog of ze wat wilde drinken, maar mag pas over 6 weken zei ze. :dunno:

    Doet 1x poging gelijk uit het veld geslagen. Bert ik doe soms wel 5 pogingen op 1 dag voor een chick. Dit resulteert altijd in pure winst.
     
    Doet 1x poging gelijk uit het veld geslagen. Bert ik doe soms wel 5 pogingen op 1 dag voor een chick. Dit resulteert altijd in pure winst.
    Nevermind.
     
    Was vandaag lekker aan het Deadliften in de Smith Machine, loopt er ineens een knappe dame tegen de bar aan. Ik vroeg nog of ze wat wilde drinken, maar mag pas over 6 weken zei ze. :dunno:
    Dan is de vervolgvraag toch, heb je een zus?
     
    Iemand heeft een smith machine uhhh bord voor zn kop
     
    Was vandaag lekker aan het Deadliften in de Smith Machine, loopt er ineens een knappe dame tegen de bar aan. Ik vroeg nog of ze wat wilde drinken, maar mag pas over 6 weken zei ze. :dunno:
    Ik begrijp nie wat ze bedoeld met 6 weken
     
    Back
    Naar boven