apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
IK SNAP HET NIET
Haha nee welkom terug <3 Wat zijn je doelen?
Ik heb zo mijn theorieën maar mijn DM staat altijd open.
Oplichters
€?Klein verschil, ik geef erotische massages en verdomd goede want ik kan nu een boerderij kopen. Dat vinden ze hier heel apart schijnbaar![]()
Klein verschil, ik geef erotische massages en verdomd goede want ik kan nu een boerderij kopen. Dat vinden ze hier heel apart schijnbaar![]()

volle inbox in 3, 2, 1...Klein verschil, ik geef erotische massages en verdomd goede want ik kan nu een boerderij kopen. Dat vinden ze hier heel apart schijnbaar![]()
Ik hoorde dat erotische massages het goed doen?Nou, ik wilde wat vrolijkheid brengen hier, maar pfoe, dat valt niet mee![]()

Iets met t**ten en wij zijn Weer rustig. De bal ligt bij jou.Nou, ik wilde wat vrolijkheid brengen hier, maar pfoe, dat valt niet mee![]()

Iets met t**ten en wij zijn Weer rustig. De bal ligt bij jou.
Is dat geen kwakzalverij?
Hoeveel vraag je voor zo een massage? Ik vraag dit natuurlijk voor een vriend.Klein verschil, ik geef erotische massages en verdomd goede want ik kan nu een boerderij kopen. Dat vinden ze hier heel apart schijnbaar![]()