MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Niet smachtend naar de weegschaal kijken of je al zwaar genoeg bent voor AAS.. -> Je wil het uiteindelijk wel gaan gebruiken. (tenzij je gewoon foute indrukken wil opwekken met je posts.)

VS

"verstandig" blijven.

Ik snap niet wat jij niet snapt, aas is niet bevordelijk voor je gezondheid dus met "verstandig" bedoel ik het verstandig omgaan met doping.
Dus kuren wanneer er een reden voor is (stagnatie of geen vooruitgang) en niet omdat ik als beginner niet het geduld kan opbrengen om een stabiele basis te krijgen.

Dus wat ik bedoelde: ik ga vast en zeker een keer gebruiken, maar ik voel me zeker niet gehaast, ga ook niet zeggen als ik zo groot/oud ben ga ik kuren.
Gewoon wanneer ik denk dat ik er klaar voor ben :)

Ik ben gewoon tegen AAS :trollface:

& Aangezien het niet bevordelijk is voor je gezond (zoals je zelf zegt) vind ik het gewoon niet verstandig :rolleyes:

But hey, go ahead, couldn't care less :brokenheart:

Ik hoorde dus wat sirenes en het bleek dat de fabriek naast me huis goed hard in de brand stond. Dikke rook en zie niks :) Vond het wel een unieke situatie zo..... ja....

Ik ben gewoon tegen AAS :trollface:

& Aangezien het niet bevordelijk is voor je gezond (zoals je zelf zegt) vind ik het gewoon niet verstandig :rolleyes:

But hey, go ahead, couldn't care less :brokenheart:

Tja als je een deftig fysiek wilt moet het er toch een keer van komen, lach me altijd rot wat mensen denken dat haalbaar is naturel :p

Daar lach ik me ook rot om :)

Maar als ik het naturel niet haal, so be it :) There's more in life..

Vrouwen?

net klaar met m'n nachtdienst :) Zo klaarmaken om te gaan werken op de Zwarte Cross :) Nog Dbb'rs ? Even een pilsje pakken bij onze kraam!!!

zo naar free festival in almere, nu nog mooi weer en dan is t helemaal goed!

Jelle vanendert die de etappe wint vandaag, ongelofelijk!

Dat ik vanavond 100% zeker ga scoren.

awyeah.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Klopt :) In de hoek.. naast de Grill & de hamburger kraam.. en de wc's ;)

Terug
Naar boven