- Waardering
- 12.701
Als die zemmel ze nou eens uitvoert zoals ze horen
dan pakt'ie nog maar de helft....Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dan pakt'ie nog maar de helft....Ik dacht hier een paar keer dat z’n knietjes de verkeerde kant op zouden buigen:
![]()

Thanks.yallah, yallah oftewel kom op, kom op
als je het vertaalt naar bodybuild-taal is het: YEAAAAA BUDDY LIGHTWEIGHT BABY
gevangenis

Ah zo.
Zolang je heavy gaat maakt het niet uitDat zijn toch geen paused reps? Dat moet je tijdens de rep doen dacht ik?
Maakt wel uit.
Amai was ik even fout over Reyes. De kenners zeggen zelf dat Jones verloren is. Zonder zijn ped's is hij gewoon niet agressief genoeg.Geweldige dag gehad.. een nieuwe school gaan bekijken voor ons dochtertje (ze start volgend jaar met het 1ste middelbaar), daarna naar het zwembad geweest (Meerminnen) en daarna even langs Burger king. En de dames waren terug even tevreden
EN morgen Jones vs Reyes... waar Reyes zal ontdekken wat het verschil is tussen de top en de subtop waar hij toe behoort. Gonna be fun. Met een Flesje rhum, en de "boswandeling" (aanrader Sanca). Life is good...
Paused reps?werd na mijn deadlifts door twee dames gevraagd of ik ook personal training geef.
kom dan @dreamy1
zei kortaf nee want mijn deadlifts gingen kut en was boos
Vrienden*Vrinden, tijd voor een iets positievere peiling. graag jullie suggesties!
ik wil jouw kameraad niet zijn maar wel je kamer maat. is dat oké?